Hyundai Solaris – новий Accent, чи дещо більше?

Вся інформація про: Hyundai

Вся інформація про: Hyundai Accent (Solaris) (2011)

За матеріалами сайту: autoexpert.in.ua

Концерн Hyundai Motor Company, представлений в Україні офіційним дистриб'ютором ТОВ «Хюндай Мотор Україна», не припиняє дивувати нас щорічними прем'єрами абсолютно нових автомобілів.

Ще не висохли келихи у тих власників чудової Hyundai Sonata, котрі святкували присвоєння їй почесного звання «Автомобіля року 2011», як ми знову на порозі чергової вражаючої прем'єри. У розпорядження www.autoexpert.in.ua потрапила інформація, котра проллє більше світла на новинку бренда Hyundai, що вже стартувала у Росії – автомобіль Hyundai Solaris.

За нашими даними, в Україні машина все-таки буде мати назву Accent, як ми і називатимемо її далі у статті. Але це навіть на краще, оскільки Hyundai Accent зарекомендував себе як у нас, так і у Росії якомога позитивніше.

Hyundai Accent (Solaris)

За розумної цінової політики (а якщо ми згадаємо історію автомобілів Hyundai в Україні, то інше припустити складно), ця модель перекриє найширшим ціновим діапазоном величезний сегмент ринку. З одного боку, це скоріш за все буде флагман С-класу, до чого практично прийшов теперішній Accent, а з іншого боку, наявність найбагатших для цього класу варіантів комплектацій дозволить йому сміливо конкурувати з лідерами продажів у класі С.

Виробництво

Спеціально для виробництва нового Hyundai Accent (в Росії – Solaris) під Санкт-Петербургом побудований завод Hyundai, який став шостим іноземним виробництвом Hyundai Motor Company після США, Китаю, Індії, Турції та Чехії. Завод планує випустити 105 тисяч автомобілів протягом 2011 року і потім поступово збільшити виробництво до 150 тисяч автомобілів на рік. 14 вересня 2007 року Hyundai Motor Company підписала угоду з Міністерством економічного розвитку про промислову збірку автомобілів Hyundai на території Росії, а вже 21 вересня 2010 року відбулася урочиста церемонія відкриття

Цех штамповки

Цех штампування

російського заводу Hyundai у Санкт-Петербурзі, на якому був представлений новий автомобіль Hyundai Accent (Solaris). У січні 2011 року почалося масове виробництво і продаж нового Hyundai Accent (Solaris) у кузові седан, а початок масового виробництва і продаж нового Hyundai Accent (Solaris) в кузові хетчбек планується у травні 2005 року.

Цех сварки

Цех зварювання

Цех покраски

Цех фарбування

Наявність власного цеху штампування допоможе петербурзькому заводу Hyundai Motor Company на ранніх етапах виробництва вирішити проблему локалізації автокомпонентів і тим самим дозволить йому відповідати вимогам з розміщення заводів іноземних автовиробників, які задані Урядом Російської Федерації.

Під час відкриття церемонії Генеральний директор ТОВ «ХММР» Ан Чжу Су підкреслив: «Тестовий запуск цеху штампування підготує завод до початку масового виробництва, а сам цех стане першим етапом у процесі виробництва автомобіля. Саме у штампуванні закладаються показники якості наших майбутніх автомобілів. Завод «Хенде Мотор Мануфактурінг Рус» буде виготовляти якісні та надійні автомобілі».

Кузовні деталі виготовляють з поцинкованого сталевого листа виробництва Hyundai Hysco (http://www.hysco.com). Це той самий метал, з якого виготовляються автомобілі Hyundai на основному заводі

Цех сборки

Цех збирання

Hyundai - в Ульсані, Південна Корея. Ось схема виробництва рулонів coldrolledsteel (буквально - сталь, згорнута у холодному вигляді): п.4 на схемі - покриття цинком (zinccoating), котре може бути виконане двома способами - гарячим чи холодним (електролітичним). 

Схема производства рулонов coldrolledsteel

Завод, на котрому виготовляють новий Hyundai Accent, став першим іноземним автозаводом повного циклу у Росії. Основна відмінність від інших автозаводів - власний цех штампування, котрий виготовляє усі кузовні панелі. В цілому процес виробництва нового Hyundai Accent на заводі відрізняється високим ступенем автоматизації, вже зараз на деяких ділянках використання роботів доходить до 50%, а у недалекому майбутньому в планах компанії збільшити цей показник до 80%.

Заводи розташовані на території площею 24 га і включають у себе 7 компаній, що є співінвесторами проекту: SungwooHitechRus, SeJongRus, NVH Rus, DooWonRus, DongHeeRus і ShinYoungRus.  Як повідомив на прес-конференції генеральний директор SungwooHitechRus LLC Бе Джеонг Су, загальна сума інвестицій в індустріальний парк з виробництва автокомпонентів склала 5,872 млрд руб.

Основним принципом роботи цього та інших заводів Hyundai є принцип виконання усіх операцій «Правильно з першого разу» (Do it right the first time). У чому виграють майбутні клієнти? Усе дуже просто, автомобілі стають максимально надійними! 

«Правильно с первого раза» (Do it right the first time)

«Правильно з першого разу» (Do it right the first time)

До речі усі співробітники заводу пройшли стажування на корейських підприємствах.

У цеху штампування змонтовані дві виробничі лінії - заготовлювальна і штампувальна. На заготовлювальній лінії метал розкотують, вирівнюють та очищують і потім проводиться вирублювання заготівок.

Цех штамповки

Цех штампування

Заготовки надходять на лінію штампування, котра вмикає чотири механічниі преси. Перший прес витягує заготовки, надаючи їм об'ємної форми кузовної панелі нового Accent. Цей прес найпотужніший. Три інші преси послідовно завершують обробку кузовних деталей, обрізаючи залишки металу, вирубаючи отвори і підгинаючи краї.

Цех зварювання складається з двох рівнів. На нижньому рівні безпосередньо виконується зварювання, а на верхньому встановлена монорейкова транспортна система (EMS), що подає кузовні деталі до місця зварювання. У цеху зварювання з деталей кузова, що надійшли з цеху штампування, збирається каркас кузова нового  Accent. У цеху зварювання усі процеси максимально автоматизовані, а основні зварювальні роботи у цеху зварювання виконують 52 роботи, котрі забезпечують максимальну точність усіх операцій.

Згідно данних автовиробників, найвищого рівня локалізації на сьогодні досяг «Автофрамос». Його моделі Renault Logan і Sandero – поки що єдині з тих, що випускаються у Росії,

Цех сварки

Цех зварювання

де доля російських комплектуючих перевищила половину (53%). База російських постачальників «Автофрамоса» нараховує більш ніж 40 підприємств, котрі постачають штамповані деталі, бампери, панель приладів, сидіння, скло, світлотехніку, акумулятори, диски, шини і т.і. До речі, седан Renault Logan, який вже давно вважають найбільш локалізованою іномаркою у Росії, також став першою іноземною моделлю, що отримала російське штампування.

Цех фарбування

Фарбування нового Hyundai Accent виконується екологічними фарбами на водній основі. Для цього у цеху фарбування встановлено найсучасніше автоматизоване обладнання європейських виробників.

Кузов нового Accent, що надійшов з цеху зварювання, спочатку очищується, потім на нього наноситься захисне антикорозійне покриття методом електроосадження. Після цього виконується грунтування поверхні, потім на кузов Accent наноситься основний шар фарби та лак. Після кожного етапу кузов автомобіля проходить сушіння у спеціальних камерах.

Цех окраски

Цех фарбування

Цех окраски

Цех фарбування

Постачальники Hyundai

Hyundai Accent збирають з компонентів і комплектуючих постачальників Hyundai.

Частина комплектуючих імпортується з-за кордону, а частина виготовляється безпосередньо на підприємствах постачальників, деякі з них розташовуються безпосередньо на території заводу, а також у промисловій зоні недалеко від заводу. Найбільші постачальники: Hyundai Hysco (холодновальцьовану поцинковану сталь для виготовлення кузова), Hyundai Mobis (бампери, дверцята і т.і.). Інші основні постачальники розташовані у промисловому парку поряд із територією заводу: Deawon, Donghee, Doowon, Sejong, Shinyoung, NVH, SungwooHitech. Окрім того, комплектуючі постачають з двох корейських виробництв, розташованих у Північно-Західному регіоні Росії - Yura і HanIlTube.

Hyundai Accent собирается из компонентов и комплектующих поставщиков Hyundai

Цех збирання

Процес виробництва Hyundai Accent завершується у цеху збирання. Тут виконується збирання і сполучення усіх компонентів, встановлюється двигун, шасі, деталі внутрішнього оздоблення і т.п. Після збирання виконуються усі необхідні тести нового автомобіля, включаючи водний тест, котрий проводиться на унікальному майданчику, який не має аналогів на інших автомобільних заводах Росії. Після завершення усіх випробувань новий Hyundai Accent готовий до зустрічі з покупцем!

Цех сборки

Цех збирання

Test Line

Test Line

Якість

Особливу увагу приділяють на заводі перевірці якості готових автомобілів. Вже не секрет, що Hyundai прагне завойувати 3 місце серед світових брендів за якістю готової продукції вже за 2 роки!

Історія моделі

Модель Hyundai Accent сьогодні випускають у Південній Кореї, Індії, Туреччині, Росії, Україні, Пакистані та Ірані.

У серпні 1973 року Hyundai Motor оголосила про початок робіт над першою власною легковою моделлю і паралельним будівництвом нового заводу. Звісно, своїх сил не вистачило. Так виник союз із новим стратегічним партнером — Mitsubishi Motors, що існує і до сьогодні. Враховуючи прискіпливі смаки європейських автолюбителів, перший автомобіль Hyundai, що носив ім'я Pony і був побудований на базі Mitsubishi Colt, отримав лише чудові відгуки під час прем'єри на Туринському автосалоні.

За основу взяли модель Colt, котра отримала кузов від італійського ательє ItalDesign. До 1975 року були готові і завод в Ульсані вартістю 97 мільйонів доларів, і сам автомобіль. Hyundai Pony відсвяткував світову прем'єру на Туринському автосалоні, де викликав фурор. Преса наввипередки хвалила і сучасну конструкцію машини, і її витончений дизайн. Натхненні корейці одразу ж почали експорт Pony під назвою Excel — спочатку в Еквадор, а потім і в інші країни. У 1976 році марка Hyundai з'явилася на вимогливому європейському ринку.

Hyundai Accent

Hyundai Accent (X3) був вперше представлений у 1995 році як модель, що замінює собою Hyundai Excel. У Нідерландах і Австралії він також носив ім'я свого попередника Excel, а у Франції Pony. Якщо раніше машини подібного класу компанія випускала на базі японських моделей, то Accent був багато в чому самостійною розробкою.

Hyundai Accent мав приємний зовнішній вигляд, комфортний і просторий салон, можливість встановлення різних додаткових опцій, і до того ж перший Hyundai Accent був стійким і легким в керуванні і мав невелику витрату палива. Все це дозволило Hyundai Accent завойувати любов та повагу і стати лідером продажів того часу.

У 1997 році усе сімейство Hyundai Accent було піддане рестайлінгу. Оновлені машини можна впізнати за новим переднім бампером з розвинутим повітрозабірником і зміненими задніми ліхтарями. Колісна база автомобіля Huyndai Accent першого покоління склала 2400 мм., довжина – 4100 мм. (хетчбек) і 4117 мм. (седан), ширина – 1620 мм., висота – 1395 мм.

Hyundai Accent

Розробники Hyundai Accent у 1999 році вирішили, що автомобіль вже застарів. Восени 1999 р. відбулася прем'єра європейського Accent II покоління. Зовнішній вигляд Hyundai Accent набув більш обтічної форми для зниження коефіцієнту опору. Оновлений автомобіль одразу ж почав впевнено завойовувати лідируючі місця на автомобільному ринку і навіть став конкурентом таких автомобілів як Nissan Almera, Toyota Corolla та Opel Astra. Колісна база автомобіля Huyndai Accent другого покоління склала 2400 мм., довжина – 4200 мм. (хетчбек) і 4235 мм. (седан), ширина – 1675 мм., висота – 1395 мм.

Hyundai Accent 1999

Hyundai Accent 2002

Квітень 2001 року — сходить з конвеєра перший Hyundai Accent російської збірки. 2002 рік — розпочате виробництво Hyundai Accent з автоматичною коробкою передач, а у 2003-ому модель отримала оновлений дизайн. У 2003 році був зроблений невеличкий фейсліфтинг, модель отримала індекс LC2.

У 2006 році Hyundai представив повністю оновлену модель Accent. Міський седан Hyundai Accent симпатичний, економічний і добре адаптований для експлуатації у складних дорожніх та погодніх умовах.

Усі нові моделі Hyundai звичайно спочатку надходять на внутрішній корейський ринок, потім на ринки Китаю і США, котрі є приорітетними для Hyundai іноземними ринками, і тільки потім на інші ринки, включаючи Європу і Росію. Але для нового Hyundai Accent було зроблено виключення - спочатку він з'явився у Китаї під іменем Verna, потім - у Росії як Solaris. І тільки після цього він був представлений у Кореї (під іменем Accent).

Hyundai Accent 2006

Четверте покоління Accent було вперше представлене у Китаї як Verna у квітні 2010 року. Представлення у Росії відбулося 21 вересня, а у Кореї і США - у листопаді 2010 року. Hyundai Solaris - це адаптований для Росії Hyundai Accent (Verna) останнього четвертого покоління. Четверте покоління Accent вперше було представлене у квітні 2010 року на автошоу у Пекіні (Китай). В Росії автомобіль виглядає так само, як і в Кореї та США, але має деякі відмінності у налаштуваннях підвіски, двигунах, АКПП і різних опціях.

Усі автомобілі Hyundai, котрі постачають у Росію, у тій чи іншій мірі  адаптуються до російського ринку - поцинкований кузов, збільшений кліренс, адаптування під російський бензин, під кліматичні умови і т.п. Але найцікавіше у тому, що Hyundai Solaris отримав у Росії власні комплектації, повністю сформовані з врахуванням потреб і конкуренції на російському автомобільному ринку.

Зовнішній дизайн

Анфас нового Accent дещо відрізняється від світової версії Verna 2011 року, зокрема має менш складні форми передньої оптики, не так яскраво

Hyundai Solaris

виражену фальш-радіаторну решітку і зменшений у розмірах передній бампер. Краплеподібні фари рознесені по кутах, оригінальні протитуманки надають автомобілю агресивного вигляду. Рельєфні лінії, котрі простяглися від передніх протитуманних фар до задніх ліхтарів, підкреслюють витончену і величну стать нового Accent. Грунтуючись на концепції «струмуючі лінії», дизайнери Hyundai постаралися відобразити ключові особливості цієї філософії — витонченість і динамічність — як у зовнішньому вигляді, так і в інтер'єрі нового 4-дверного седану. Зовіншній дизайн нового Accent володіє профілем купе, характерним для нової моделі  Sonata, і відрізняється динамічними і витонченими графічними елементами, котрі позначилися на головній оптиці, що контуром нагадує розріз орлиних очей, унікальних L-подібних протитуманних фарах і масивній шестикутній решітці радіатора.

Його витончена і велична постава доповнюється безперервними рельєфними лініями, котрі починаються одразу над передніми протитуманними фарами і закінчуються біля задніх комбінованих ламп. Підвіска типу Мак-Ферсон -двохважільна, ззаду використовується балка. Підвіска пройшла адаптацію під російські умови і стала м'якшою зі збільшенням дорожнього проміжку. Колісна база - 2570 мм. передній бампер (без острішка) - 190 мм, реальний кліренс без захисту – 180 мм, з врахуванням штатного пластикового захисту картера між переднім бампером і рамою, до якої кріпиться радіатор (прикриває пиловик) виходить – 170-175 мм. Проблем з виступаючими деталями немає – все акуратно зібране у належному порядку.

Hyundai

Фари головного освітлення передбачені тільки галогенні з маркуванням ламп Н4 Philips зі збільшеним строком служби. Самостійно замінити лампочки легко у фарах і ліхтарях, для цього не потрібно знімати інші вузли і деталі автомобіля.

Заглушки, що встановлюються замість протитуманних фар, є окремими пластиковими вставками чорного кольору, так що родзинка L-подібної форми у базовій комплектації відсутня. Якість виконання склопластику протитуманки на висоті, при падінні матеріал лише дряпається і те не завжди.

Новий підхід у дизайні додає витонченості і динаміки до форми автомобіля, а також доповнює його стиль елегантними лініями, що нагадують витончений почерк каліграфа. Здається, що струмуючі плавні лінії кузова, характерні для останніх моделей Hyundai, створені самою природою, в них відображається гармонічне існування усіх речей у світі.

Екстер'єр нового Accent виконаний у сучасній концепції Hyundai «струмуючі лінії».

Hyundai Solaris

Стрімкість силуету кузова підккреслена боковим ребром, котре починається від переднього бампера, проймає автомобіль через обоєі дверцят і закінчується на верхньому контурі великих задніх габаритних вогнів. Геометрія кузова наймодніша на сьогодні: лінія вікон завищується до задньої стійки, що надає машині купеподібної форми.

Про розміри Accent: довжина - 4370 мм, висота - 1450 мм, ширина — 1700 мм, колісна база - 2570 мм. Загальний вигляд Hyundai Accent гармонійний, у стилістичному відношенні перегукується зі «старшими» братами за концерном - Hyundai Sonata, Hyundai ix35. Передні стійки оглядовості вперед і вліво не заважають. Дзеркала заднього виду достатньо великі, знаходяться на рівні передніх стійок – оглядовість хороша. Через дзеркало салону (автозатемнення передбачено у деяких комплектаціях) огляд хороший, видно край багажника у якості габариту на відміну від багатьох однокласників.

Яскравий колір і дизайн, що запам'ятовується. Влаштувавшись зручніше у сидінні Hyundai Accent, підлаштував дзеркала під себе, оглядовість виходить на рівні. котрий відповідає смакам сучасних водіїв, що прагнуть неповторності та унікальності, є візитною карткою нового Hyundai Accent. Розмір щіток лобового скла: водійська велика – 65 см і пасажирська - 40 см, у деяких комплектаціях присутній обігрів лобового скла в зоні стоянкового місцезнаходження двірників. Форсунки омивача незамерзаючої рідини двохструменеві, сховані під капотом. Розпилення здійснюється рівномірно на усе лобове скло. Штатні каркасні двірники чистять добре.

Hyundai Accent

Інтер'єр

Всередині салону суцільними плавними лініями окреслена симетрична Y-подібна центральна консоль, котра дарує відчуття надійності і впевненості. Крім того, колір «металік» і багато глянцевих елементів підкреслюють футуристичність і технологічність інтер'єру нового Accent.

Панель приладів Supervision, шкали котрої підсвічуються яскравим білим кольором, дозволяє легко зчитувати інформацію у будь-який час доби. Крім того, панель Supervision включає у себе графічний дисплей, на котрому може відображатися інформація про запас палива, пройдену відстань, середню і миттєву витрату безину, а також час у дорозі і середня швидкість. Панель Supervision, шкали якої підсвічуються яскравим білим кольором, що дозволяє легко зчитувати інформацію у будь-який час доби. Крім того, панель Supervision включає в себе графічний дисплей, на якому може відображатися інформація про запас палива, пройдену відстань, середню та миттєву витрату бензину, а також час у дорозі і середня швидкість.

Hyundai Accent

В автомобілі реалізовані такі унікальні для цього класу функції, як повторювачі у дзеркалах заднього виду і безключовий доступ.

повторители в зеркалах заднего вида и безключевой доступ

повторители в зеркалах заднего вида и безключевой доступ

Органи управління автомобіля дозволяють активувати багаточисленні його функції не тільки безпечно, але й зручно. А дизайн рульового колеса, наприклад, продовжує чудові традиції ix35 та Sonata.

Дизайн рулевого колеса

Багажник объемом 390 л

Багажник об'ємом 390 л зручний для завантаження і розміщення габаритних речей. У підлозі багажника розташовано повнорозмірне запасне колесо.

Основні габарити

Основные габариты

Характеристика

Величина

Привід

передній

Число місць

5

Довжина

4,300

Ширина

1,695

Висота

1,470

Колісна база

2,500

Колія

Спереду

1,485

Ззаду

1,475

Звис

Спереду

865

Ззаду

935

Дорожній проміжок

155

Об'єм багажника(л)

390

Об'єм паливного баку(л)

45

Технології

В новому Accent використовуються сучасні двигуни модифікації Gamma, які успішно працюють на автомобілях Hyundai вже декілька років.

Gamma 1.4 MPI

Gamma 1.6 MPI

макс. потужність (к.с./об хв)

107 / 6300

123 / 6300

макс. оберт. момент (кг м/об. хв)

13.8 / 5000

15.8 / 4200

Двигун об'ємом 1.4 л дозволяє досягти меншої витрати палива у заторах і дозволяє комфортно пересуватися у міському циклі. DOHC двигуни нового покоління, розроблені за технологією GAMMA, мають електричний обмежувач, який стабілізує оберти на нейтральній швидкості. Усі компоненти двигунів є корейськими, збірка відбувається у Китаї, і звідти серця нових Hyundai Accent вирушають до Росії. Для версії 1.4 МТ витрата палива складає 5.9 літрів на 100 км, для версії 1.4 АТ — 6,4 л/100 км, для версії 1.6 МТ — 6.0л/100 км, для версії 1.6 АТ — 6.5л/100 км. Це вигідно для клієнта і повністю відповідає прагненню Hyundai бути лідером галузі у області захисту довкілля.

Двигатель

В системі управління двигуном реалізована гнучка система управління електроживленням. Логіка роботи тут наступна - під час розгону автомобіля, коли потрібна повна віддача двигуна, заряджання АКБ вимикається. Навпаки, коли здійснюється гальмування двигуном, зарядка АКБ вмикається.  На АКБ встановлений датчик, котрий відслідковує стан АКБ. Якщо АКБ розряджений, то система не буде вимикати зарядку під час розгону.

Двигун Gamma комплектується чотирьохступінчастою автоматичною коробкою передач чи п'ятиступінчастою механічною коробкою передач. Такі коробки застосовуються на i20, Elantra, i30. Передачі перемикаються легко і чітко, без особливих зусиль.

Передня почіпка

Передня почіпка - незалежна двохважільна, стійки McPherson з пружинами і стабілізатором поперечної стійкості. Такою передньою почіпкою обладнані практично усі сучасні автомобілі Hyundai.

Передняя подвеска

Задняя подвеска

Задня почіпка

Напівнезалежна балка. Задня почіпка такого типу встановлена, наприклад, на Hyundai Getz и i20.

Конструктивно почіпка у нового Accent лишилася така сама, як і у Verna, яка зараз продається у Китаї і пізніше найдійшла у США під іменем Accent. Але спеціально для російського ринку були змінені налаштування почіпки: почіпка стала більш м'якою, щоб згладити «враження» від їзди російськими ямами.

Безпека

Для відповідності жорстким вимогам і стандартам автомобільної безпеки новий Hyundai Accent має енергопоглинаючий кузов, котрий виробляється з використанням високоміцної сталі і може бути оснащений шістьма подушками безпеки. Також модель може оснащуватися системою стабілізації ESP c ABS.

У всіх сучасних автомобілів товщина металевих панелей кузова складає від 0,6 до 0,8 мм. Метал зараз не дешевий і Hyundai нема сенсу робити "броньовики", як було декілька десятків років тому. До того ж, у сучасних автомобілях панелі кузова не відіграють великої ролі у жорсткості кузова і його протиаварійних властивостях. За це відповідає каркас, у котрому спеціально закладені зони підсилення і деформації при аваріях. Ну, а сталевий лист поцинкований, тому навіть за такої товщини з ним нічого не повинно статися, у розумінні корозії. Кузов поцинкований повністю, дно і пороги додатково оброблені антигравійним покриттям, у колісних арках спереду і ззаду встановлені підкрилки (вони ж локери).

Кузов оцинкован полностью

В Accent реалізована функція нагадування про непристебнуті ремені безпеки. Звуковий сигнал також нагадує, що не вимкнений задній протитуманний ліхтар.

Комплектації

У російській модифікації, у відповідності з результатами програми досліджень російського автомобільного ринку, що проводиться протягом декількох років інженерами і маркетологами Hyundai, у новому Accent реалізовано велику кількість спеціальних опцій, обумовлених місцевими погодніми і дорожніми умовами. Враховуючи тривалі і морозні російські зими, в автомобілі в якості стандартного обладнання встановлюються обігрівач заднього скла, 4-літровий резервуар для омивача вітрового скла з датчиком рівня рідини, котрий попереджує водія про необхідність поповнення резервуара, а також акумулятор ємністю 60 А/год для спрощення холодного запуску двигуна. У якості додаткових опцій доступні підігрів зони спокою щіток склоочищувача, обігрівачі передніх сидінь і підігрів зовнішніх дзеркал заднього виду. Крім того, враховуючи місцеві дорожні умови і манеру поведінки на дорогах, покупцям за замовчуванням пропонується цілий ряд додаткового обладнання. Перш за все, автомобіль комплектується лампами зі збільшеним строком служби (1500 год), що обумовлено необхідністю використовувати освітлення навіть у денний час доби. Передні і задні бризковики, встановлені на кузові автомобіля, заважають потраплянню на кузов  таких небезпечних речовин, як сухий хлористий кальцій, котрий використовується для очищення доріг від снігу. В якості додаткової опції – аварійний стоп-сигнал, який автоматично вмикає аварійну світлову сигналізацію у випадку екстренної зупинки для зниження ризику ударів ззаду.

Що стосується українських комплектацій – то вони будуть у нашому розпорядженні буквально у найближчий час, тому уважно слідкуйте за оновленням нашого каталогу.

Ми сподіваємось, що ці вдосконалення будуть також цілком корисними в українських погодніх та дорожніх умовах і що наші клієнти гідно оцінять цей вельми сучасний компактний автомобіль.

Теги: Hyundai, Hyundai Accent, Hyundai Solaris, тест-драйв

Читайте також:
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
19.10.2016
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento  в рамках виставки AGROEXPO 2016
30.09.2016
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento в рамках виставки AGROEXPO 2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ХІРОШІ МАСУОКА
26.09.2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ...
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
22.09.2016
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI PAJERO SPORT
14.09.2016
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI ...
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
12.09.2016
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
08.09.2016
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
Міський стиляга - Nissan Qashqai
24.03.2015
Міський стиляга - Nissan Qashqai
Новий Nissan Х-Trail - 4,6 літра на сотню!
10.03.2015
Новий Nissan Х-Trail - 4,6 літра на сотню!
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Hyundaі і30: друге покоління у тесті

Hyundaі і30: друге покоління у тесті

Друге покоління Hyundaі і30 серйозно має намір атакувати лідерів компактного класу

Honda CR-V, Hyundai Santa Fe і Mitsubishi Outlander: азіати очима німців

Honda CR-V, Hyundai Santa Fe і Mitsubishi Outlander: азіати очима німців

Honda CR-V, Hyundai Santa Fe і Mitsubishi Outlander - 3 новеньких кросовера азіатського походження, здатні відібрати клієнтів у респектабельних європейців. Нас зацікавило одвічне питання - хто з них краще? Для порівняння німці вибрали дизельні версії.

Тест Hyundai Santa Fe: новий виклик

Тест Hyundai Santa Fe: новий виклик

"Hyundai перестав бути дешевим азійським автомобілем", - говорить керівник німецького представництва марки Маркус Шрік (Markus Schrick), - "це вже дуже серйозний конкурент Volkswagen і компанії". Найновіша модель компанії Hyundai, третє покоління Santa Fe, буде конкурувати не тільки проти Mazda CX-7 і Chevrolet Captiva, але і проти Audi Q5 і BMW X3. Чи виправдана така довіра по відношенню до корейця чи це просто невиправдані страхи німецьких виробників? Для цього німці самі протестували Santa Fe.

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

На конвеєрі Запорізького автомобілебудівного заводу замість Славути почали виробництво нового автомобіля, котрий потрапив до нас з Піднебесної.

Фейсліфт Hyundaі і20 у 2012 році: економні двигуни та сучасна техніка

Фейсліфт Hyundaі і20 у 2012 році: економні двигуни та сучасна техніка

У рамках відновлення Hyundaі і20 оснастили більш економними двигунами й освіжили дизайн. Все це пропонують за розумною ціною

Топ-10 світового рейтингу автовиробників

Топ-10 світового рейтингу автовиробників

Найбільші виробники автомобілів у світі влаштували справжні перегони ніздря до ніздрі. Представляємо до Вашої уваги рейтинг ТОП-10 за результатами проданих у 2009 році автомобілів. Відомий інститут дослідження ринку IHS Automotive додав до нього перспективи компаній до 2015 року.

Honda Accord Type S – де ж ви, автобани?

Honda Accord Type S – де ж ви, автобани?

Нещодавно ми отримали до використання www.autoexpert.in.ua оновлений Honda Accord у комплектації Type S.

Hyundaі Accent у кузові хетчбек з'явився в Україні

Hyundaі Accent у кузові хетчбек з'явився в Україні

Компанія ТОВ "Хюндай Мотор Україна", офіційний дистриб'ютор автомобілів ТМ HYUNDAІ в Україні, оголосила про старт продажів п'ятидверного хетчбека Hyundaі Accent

Renault Latitude: криза особистості

Renault Latitude: криза особистості

Дитя корейської дочки Renault компанії Samsung назвали Latitude. Немає сумнівів, що воно є більше корейським, ніж французьким.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта