За якою рецептурою приготовано седан Chevrolet Cruze?

Вся інформація про: Chevrolet

Вся інформація про: Chevrolet Cruze (2010)

За матеріалами сайту: www.engine-market.ua

Chevrolet CruzeГлобалізація — зло, так каже прогресивна частина нашого суспільства.

Гамбургери з «Макдональдса» і піца із «Сбарро» перетворили не найвишуканіші страви у синонім позбавленої смаку отрути. Якщо фільм обходиться без вибухів, купи трупів та врятованого світу, то він вже може претендувати на яку-небудь нагороду — за незвичайний підхід.

Можна довго теревенити про згубність всіх цих речей, але підсумок один: ви усе одно підете у кінотеатр, візьмете попкорн і з задоволенням подивитеся, як Брюс Уіліс, лаючись, розтрощить череп черговому злодієві. Просто, зрозуміло і доступно.

З автомобілями приблизно те ж саме. Volkswagen Beetle був популярним не тому, що якось особливо їздив. Citroen 2CV називали «парасолею на колесах». Щодо безпеки, то за аварійних ситуацій обидва автомобілі, як і Брюс Уіліс, казали б своєму власникові: «Помри, виродку!» Коли потрібно швидко й недорого напхати шлунок, складно придумати щось краще «Макдональдса».

Схожа історія і з сучасними машинами, такими самими як Chevrolet Lacetti: це позбавлено смаку, але недорого і поживно. Тепер йому на заміну прийшов Chevrolet Cruze. Це також корейський автомобіль, і він недорого коштує. Тобто рецепт схожий. Але навіщо тоді треба було змінювати назву — зі звичної на сумнівну?

Chevrolet Cruze

Chevrolet Cruze

Можливо, попереднє ім'я настільки явно асоціювалося у покупців із амплуа «недорогої робочої конячки для міцного господарника», що було вирішено змінити одразу і його. Перед машиною не повинні крутити носом і естети. «Плюс, — кажуть джіемівці, — цей автомобіль є першим, який примірив новий фірмовий стиль. І це потрібно якимось чином відмітити.

Хоча сама стилістика «розсіченого палею чола», здається, та ж сама, подавання страви точно змінилось. Седан Lacetti не був виродком. Але порівняти його можна було хіба що з героями середньобюджетних американських кінопідробок: гра здається непоганою, але забувається з початком титрів. Про що було кіно, до речі, також не пригадаєш: їхав Lacetti ніяк.

А в Круза є і добряче надуті колісні арки, і хороший профіль (хоча замість віконечка у задній стійці — заглушка), для особливо вимогливих є навіть хромована насадка на вихлопну трубу. Головне, не обговорювати задню частину: усе одно розмова зведеться до суперечки, чи схожий Cruze на Civic. Загалом, стосовно дизайну в мене було одне питання: «Чому майже усі Крузи на презентації сірого кольору? Невже для такої машини не знайшлося яскравіших кольорів?» Це комплімент.

А чим Cruze принципово відрізняється від Каптиви, Епіки чи Aveo? Маленькими деталями. Вірніше — купою деталей! Салон цікаво не тільки роздивлятись, але і, уявіть собі, мацати. Він зроблений з любов'ю до дрібниць.

Chevrolet Cruze

Архітектура а-ля Cadillac CTS і класні вставки «під тканину» на передній панелі (на версіях зі шкіряним салоном вони зі «шкіри», але виглядають набагато гірше).

Кермо з приливами під правильний хват, сидіння з непоганою боковою підтримкою, зручна посадка (рульова колонка регулюється за висотою і вильотом), гарні прилади. Блок управління світлом — із хромованим обідком. Прийнятна штатна аудіосистема. Перелічувати можна довго.

Передні сидіння — із цілком непоганою боковою підтримкою. Ззаду помірно просторо — як ногам, так і голові. У передніх та задніх дверцятах є ніші для дрібничок.

Але і недоробок вдосталь. Сталеві ручки позбавлені мікроліфтів, зате весь салон — у мікроліфтах. Кнопки натискаються не ідеально чітко, кришка бардачка зачиняється не ідеально рівно — і далі за списком. За якістю салону Cruze ще рано записувати у конкуренти того ж Опеля. Однак, вона, якість, є! З точки зору внутрішнього оформлення Cruze, мабуть, найцікавіший «кореєць» з тих, які ми бачили за останні роки. А технічно він, на жаль, не цікавіший, ніж бігмак. Стандартна рецептура?

Chevrolet Cruze

Chevrolet Cruze

Розроблений цей Chevrolet там, де і завжди, — у Кореї (якою б непоказною не здавалася ця фраза). І як завжди — з джіемівським уніфікаційним розмахом. Бензиновий двигун 1.6 взятий у Lacetti; моторчик 1.8, навпаки, астровський. Двохлітровий дизель — корейський, підрозділи GM DAT: його можна знайти у Каптиві і Антарі. І коробки передач свої. П'ятиступенева «механіка» з великими несмачними ходами і посередньою вибірковістю, та сама, що і на Lacetti. Зате «автомат» запозичений у седана Epica: вельми сучасна, шестиступенева коробка — такій позаздрить і Corolla.

Головне, це не просто «кореєць» Daewoo (хоча вдома Cruze подають саме під цією маркою), сфотографований на фоні статуї Свободи. Платформа тут нова — Delta II, розроблена у Рюсельсхаймі опелівцями (на ній буде зроблена і нова Астра). Більш того, стверджують, що і їздити машину вчили німці. Принаймні, європейську версію, котра відрізняється більш жорсткою підвіскою, ніж корейська чи американська. На початку керованість навіть здається гостренькою — автомобіль охоче та швидко змінює курс.

Для міста така спритність якраз підходить. Одна тільки біда: брак точності — на крутій дузі траекторію потрібно постійно підкореговувати.

«Зате Cruze у порівнянні з Астрою більш комфортний і краще їздить поганими дорогами!» — відповідають джіемівці. І правда, нинішня Астра точніше і гостріше, але разом з тим частіше зістрибує з траекторії на нерівностях, а кермо сильніше труситься у коліях. Цікавіше, але жорсткіше і нервовіше.

Cruze, взагалі-то, теж не дуже м'який, хоча крени у крутих поворотах немаленькі. Але на нечастих поганих ділянках іспанських доріг підвіска здалася дуже щільною та пружною. І майже немає розгойдувань на хвилях. Нехай краще так! На жаль, повороти даються без ентузіазму.

 

Chevrolet Cruze

Скидаю газ, і все стає зовсім добре. На трасі Cruze тримається добре — спокійні реакції і хороша курсова стійкість (колісна база тут більше, ніж у багатьох однокласників). Плюс — непогана шумоізоляція. Псують її лише двигуни, котрі верещать, мов дитина, в якої відібрали улюблену іграшку.

Особливо галасує бензиновий 1.8 у поєднанні з «автоматом». Після активної їзди хочеться запхати до вихлопної труби банан. Раптом буде тихіше? Мабуть, не витримує його галасу і «автомат» — іноді перечіпляється. Хоча в цілому зв'язка непогана, але за швидкої їзди набридає мотор, а за спокійної — трансмісійні поштовхи: через низький момент на низах коробці доводиться постійно перемикатися. Молодший движок йде тільки з п'ятиступеневою «механікою». І, дивовижно, галасує менше. Але з ним Cruze їде зовсім нудно. Еластичності ще менше, а частіше переключатися не хочеться: коробка не ідеал.

Найтихіший, як не дивно, двохлітровий дизель! Непоганий мотор, майже позбавлений неприємних вібрацій і характерного торохтіння. Як і будь-який сучасний дизель, на низах він тягне поганенько, зате до двох тисяч визрівають 320 Н•м моменту. А це вже не жарти. «Автомат» за такої тяги стає шовковим: машина чутлива і кроком, і галопом, і всюду поміж. Ані затичок, ані ривків. Ось тут шість передач використовуються на відміннно! На жаль, дизель не для нас.

Chevrolet Cruze

Chevrolet Cruze

До кінця не зрозуміло і позиціонування. На більшості ринків Cruze змінить Lacetti, а в нас два автомобілі встануть пліч-о-пліч. Старий на конвеєр «Автотора», новий — у Шушарах. Це означає, що Cruze буде трішки дорожчим за Lacetti і дешевшим за Астру? Але скоро виходить нова Астра, і тоді Cruze опиниться на місці старої. Відомо, що перші машини в нас з'являться до літа, і всі — вітчизняної збірки.

Але що б там не придумали маркетологи, Cruze — це прорив. Якщо ж на Lacetti їздиш, як на желе, то Cruze — це Astra, тільки яка прийняла трішки валер'яни. Але зі щільненькою підвіскою та швидкими реакціями. Бо у Європі середній вік покупця складе 40–50 років. І це одразу розставляє усе на свої місця: і чому мотори не такі потужні, і чому керованість безпечна та нудна. Навіщо сорока- чи п'ятдесятирічному потрібні бадьорий звук двигуна і занесення під час скидання газу? Щоб померти від інфаркту?

Крім седану, інших кузовів у Круза поки що не передбачається. Хетчбек — у далекій перспективі.

А замість універсалу зроблять  однооб'ємник Orlando — теж дитя корейських розробників.

Зате щодо іншого, автомобіль хороший. Корейські дизайнери зробили так, що Cruze виглядає більш американським, ніж, наприклад, Chevrolet Tahoe. Скоріш за все, Cruze безвідмовний, як закон всесвітнього тяжіння. Так, це досі різновид автомобільного фастфуду. Тільки раніше цей уніфікований коктейль був позбавлений і вітамінів, і смаку. А тепер смак вже виявляється.

І якщо не підведе ціна, то для багатьох людей це стане серйозним аргументом. Врешті-решт, на заощаджені гроші можна купити великий телевізор. Там екшна зараз вдосталь.

Chevrolet Cruze
Chevrolet Cruze

Теги: Chevrolet, Chevrolet Cruze, тест-драйв

Читайте також:
АІС запускає національну програму тест-драйвів на автомобілі Ravon
27.04.2017
АІС запускає національну програму тест-драйвів на автомобілі Ravon
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
16.12.2016
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
19.10.2016
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento  в рамках виставки AGROEXPO 2016
30.09.2016
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento в рамках виставки AGROEXPO 2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ХІРОШІ МАСУОКА
26.09.2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ...
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
22.09.2016
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI PAJERO SPORT
14.09.2016
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI ...
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
12.09.2016
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
08.09.2016
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
більше новин »
Коментарі відвідувачів
10.11.2012 as
не хохол а хахол.не коцап а кацап.потял умник
10.11.2012 яфц
Умный хохол что же для тебя хорошее авто?Интересно на чем ты ездишь по жизни, наверное Мерседес!!!

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

На конвеєрі Запорізького автомобілебудівного заводу замість Славути почали виробництво нового автомобіля, котрий потрапив до нас з Піднебесної.

Chevrolet Nіva похвалилася новим позашляховим "екіпіруванням"

Chevrolet Nіva похвалилася новим позашляховим "екіпіруванням"

Легендарний позашляховик одержав ексклюзивний тюнинг спеціально для жорсткого бездоріжжя

Chevrolet Captiva: крутий хлопець із м'яким характером

Chevrolet Captiva: крутий хлопець із м'яким характером

Шевроле Каптива стала свого часу справжньою сенсацією для нашого ринку. Стильна зовнішність та гармонійні пропорції допомогли викликати належну повагу у покупців. За п'ять років на ринку Каптива подорослішала, а світ довкола змінився. Прийшов час переглянути свій вигляд.

Перше враження від Skoda Rapіd

Перше враження від Skoda Rapіd

"Rapіd" у перекладі означає "швидкий". Схоже, це стало девізом Skoda, коли мова йде про швидкість надання новинок громадськості. Відповідальні особи компанії заявляють, що у майбутньому будуть презентувати нові моделі кожні шість місяців! Якщо простежити новітню історію, то чехи цілком стримують свою обіцянку: через кілька місяців після Cіtіgo компанія вже готова надати на тест-драйв Skoda Rapіd.

Автоогляд: Toyota Prius

Автоогляд: Toyota Prius

Нова Toyota Prius своєю нестандартністю дратує заправників та лякає пішоходів 

Автоогляд Пежо-107: Не за красиві очі

Автоогляд Пежо-107: Не за красиві очі

Ну чим, скажіть, сьогодні може здивувати клас «мікро»?

Audі A8 Hybrіd: економія повинна бути економною

Audі A8 Hybrіd: економія повинна бути економною

Ауді - остання із трійки німецьких преміум-брендів, яка представила гібрид класу "люкс". Пізніше не значить гірше?

Hyundaі і30: друге покоління у тесті

Hyundaі і30: друге покоління у тесті

Друге покоління Hyundaі і30 серйозно має намір атакувати лідерів компактного класу

Renault Koleos: затишний позашляховик

Renault Koleos:  затишний позашляховик

Франція випускає небагато позашляховиків, але Renault Koleos саме той автомобіль, котрий увібрав французьку різносторонність, комфорт і шарм.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта