Suzuki Kizashi 4x4: повний привід з максимальною комплектацією

Вся інформація про: Suzuki

Вся інформація про: Suzuki Kizashi (2010)

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Suzuki Kizashi з цьго моменту пропонують і з повним приводом. Представлений восени 2010 року 4-дверний седан має 178-сильний двигун об'ємом 2,4 л. й продається за ціною 29 900 євро.

За додаткові 3 000 євро тепер став доступним й повнопривідній варіант з варіатором CVT, підрульовими пелюстками перемикання й функцією допомоги початку руху з гори.

Повний привід працює з допомогою багатодискової муфти з електромагнітним управлінням.

У нормальних умовах руху тягове зусиллля передається на передні колеса, а за їх найменшого проковзуванння обертальний момент перерозподіляється на задні колеса. 

Suzuki Kizashi 4x4

У найекстремальнішому випадку на задні колеса передаються 50% тягового зусилля. За допомогою кнопки можна повністю відключити повний привід. Це може знадобитись, якщо автомобіль потрібно відбуксувати, наприклад, з піднятими передніми колесами.

Повний привід впевнено утримує автомобіль на дорозі, навіть швидкий рух вузькими поворотами проходить з нейтральною повертальністю. Для порівняння на передньопривідному автомобілі скидання газу в повороті може призвести до занесення задніх коліс. Знижена передача чи блокування диференціалів не пропонуються.

178-сильний 4-циліндровий двигун родом з Suzuki Vitara. Цей 2,4-літровий атмосферний двигун у часи зменшення об'ємів, турбокомпресорів і прямого упорскування справляє враження трохи застарілої техніки, так само як і його витрата палива - 8,3 літра на 100 км. Рух пагористою місцевістю швидко збільшує витрату до 9,5 літрів. Максимальний обертальний момент 230 Нм доступний лише за 4 000 об/хв., тому на більш низьких обертах автомобіль здається в'ялим. Причиною тому є й варіатор CVT.

Suzuki Kizashi 4x4Suzuki Kizashi 4x4

Згідно даних виробника розгін до 100 км/год займає 8,8 секунд, а максимальна швидкість - 205 км/год. Передньопривідний варіант на 100 кг. легше, розганяється до «сотні» на 1 секунду швидше, а його максимальна швидкість на 10 км/год вища. Меньша максимальна швидкість є провиною варіатора, який симулює 6 передач і може керуватися за допомогою пелюсток на рульовій колонці.

Марка Suzuki відома в першу чергу своїми мотоциклами, а у сегменті автомобілів до недавнього часу була представлена в основному маленькими моделями й позашляховиками. Тепер стратеги компанії вирішили ввійти у середній клас. Маючи довжину 4,65 м., Kizashi лише на розмір долоні коротший за VW Passat. Головний козир японця - багата комплектація, яка включає систему курсової стійкості ESP, сім подушок безпеки, протитуманні фари, легкосплавні диски, ксенонові фари, парктронік спереду і ззаду, електричний скляний люк і бесключовий доступ з кнопкою пуску двигуна. На борту також 2-зонний клімат-контроль, датчик дощу і світла, а також CD-радіо з роз'ємом USB й гучниим зв'язком для телефона. Навіть шкіряні сидіння є у наявності. Для водія і переднього пасажира вони оснащені електричним регулюванням і підігрівом. Рульове колесо регулюється по висоті і вильоту, важіль КПП і внутрішня обшивка дверей також ооздоблені шкірою. Єдине, що можно замовити - це лак «металік», який згідно прайслисту коштує 490 євро. Навігаційну систему пропонують як додатковий аксесуар. Її вартість варіюється від 1 200 до 1 600 євро, зате вона повністю інтегрується в автомобіль й управляється через кнопки на рульовому колесі.

Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi

Сидення водія має десять регулювань, тому первинне налаштування потребує визначеного часу. Зате після цього почуваєш себе в ідеальному комфорті. Точне рульове управління і досить жорстка підвіска швидко викликає довіру у водія. Капот і двері підігнані дуже точно, завдяки чому рівень зовнішніх шумів навіть на швидкості не викликає роздратування навідміну від двигуна, який працює трохи грубувато. 
Місця досить на всіх сидіннях. За підлокітником заднього сидіння ховається ніша для довгомірного багажу. Об'єм багажника складає 461, що відповідає BMW 3. Спинки заднього сидіння розділені і можуть складатися. Як і передньопривідний варіант, повнопривідний автомобіль може тягнути 1 700 кг., а ось корисне завантаження автомобіля трохи менше - 425 замість 505 кг.

Плюси: хороша комплектація, низький рівень шуму

Мінуси: немає альтернативного двигуна для вибору

Технічні дані:
4 дверей, 5 місць, довжина - 4,65 м., ширина - 1,82 м., висота - 1,47 м., колісна база -2,70 м.; 
Двигун: 2,4 л., 4 циліндра, бензин, 178 к.с., макс. обертальний момент - 230 Нм за 4 000 об/хв, розгін 0-100 км/год - 8,8 сек., максимальна швидкість - 205 км/год, витрата палива - 8,3 л/100 км., ціна: від 29 900 євро.

 

Теги: Suzuki, Suzuki Kizashi, Suzuki Kizashi 4x4, тест-драйв

Читайте також:
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
19.10.2016
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento  в рамках виставки AGROEXPO 2016
30.09.2016
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento в рамках виставки AGROEXPO 2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ХІРОШІ МАСУОКА
26.09.2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ...
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
22.09.2016
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI PAJERO SPORT
14.09.2016
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI ...
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
12.09.2016
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
08.09.2016
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
Міський стиляга - Nissan Qashqai
24.03.2015
Міський стиляга - Nissan Qashqai
Новий Nissan Х-Trail - 4,6 літра на сотню!
10.03.2015
Новий Nissan Х-Trail - 4,6 літра на сотню!
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Suzuki Kizashi - драйв з найвищим комфортом

Suzuki Kizashi - драйв з найвищим комфортом

Автомобіль з екзотичною для нашої країни назвою Suzuki Kizashi побував у нас на тест драйві. Ця модель виробляється з 2010 року і являється єдиним представником в сегменті класу "D" у виробника Suzuki. Варіант комплектації з повним приводом і видний дизайн Suzuki Kizashi заслуговують на увагу.

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

На конвеєрі Запорізького автомобілебудівного заводу замість Славути почали виробництво нового автомобіля, котрий потрапив до нас з Піднебесної.

Hyundai Solaris – новий Accent, чи дещо більше?

Hyundai Solaris – новий Accent, чи дещо більше?

Концерн Hyundai Motor Company, представлений в Україні офіційним дистриб'ютором ТОВ «Хюндай Мотор Україна», не припиняє дивувати нас щорічними прем'єрами абсолютно нових автомобілів.

Suzuki Swift 4x4: випереджуючи час

Suzuki Swift 4x4: випереджуючи час

Кому потрібен маленький автомобіль з повним приводом? Я не іронізую - кількість таких людей є більшою, ніж нам може здатися. Suzuki на практиці показує, що повний привід має своїх прихильників незалежно від розміру авто.

Honda Accord Type S – де ж ви, автобани?

Honda Accord Type S – де ж ви, автобани?

Нещодавно ми отримали до використання www.autoexpert.in.ua оновлений Honda Accord у комплектації Type S.

Спортивні автомобілі 2012: майбутнє вже на порозі

Спортивні автомобілі 2012: майбутнє вже на порозі

2012 рік стане роком спортивних автомобілів. На таку думку наводять численні анонси виробників автомобілів. Більшість новинок стануть доступними вже в першій половині наступного року.

Топ-10 світового рейтингу автовиробників

Топ-10 світового рейтингу автовиробників

Найбільші виробники автомобілів у світі влаштували справжні перегони ніздря до ніздрі. Представляємо до Вашої уваги рейтинг ТОП-10 за результатами проданих у 2009 році автомобілів. Відомий інститут дослідження ринку IHS Automotive додав до нього перспективи компаній до 2015 року.

Автоогляд: Toyota Prius

Автоогляд: Toyota Prius

Нова Toyota Prius своєю нестандартністю дратує заправників та лякає пішоходів 

Hyundaі і30: друге покоління у тесті

Hyundaі і30: друге покоління у тесті

Друге покоління Hyundaі і30 серйозно має намір атакувати лідерів компактного класу

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта