Тест Citroen C4: рівняння на масовість

Вся інформація про: Citroen

Вся інформація про: Citroen C4 (2010)

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Новий Сітроен C4 позбавився дизайнерських витонченостей і взяв курс на практичність. Тепер на борту є автоматика «старт-стоп» і великий багажник.

Чим готові пожертвувати інженери, щоб заощадити 3,5 кг ваги автомобіля? Саме це питання поставили собі розробники нового Сітроен C4. Відтепер нерухома маточина рульового колеса належить історії, а раніше це була головна особливість французького конкурента Гольфа. Але ось проблема - така техніка як раз на 3,5 кг тяжча звичайної рульової колонки, а тому їй пора на пенсію.

Ситроен С4

Новий С4 змінився не тільки у технічних деталях, весь зовнішній вигляд автомобіля став іншим, більш традиційним і масовим, ніж його попередник. Така радикальна пластична хірургія принесла і свої плюси: панель інструментів, стала тепер оглядовою і зрозумілою, а багажник об'ємом 408 літрів легко обходить конкурентів. VW Golf, для порівняння, здатен розмістити у багажнику 350 літрів, Opel Astra - 370 літрів, Mazda 3 - 340 літрів, Ford Focus - 396 літрів, а Peugeot 308 - 348 літрів.

Ситроен С4Ситроен С4

Елементи управління C4 розташовані зручно, середня консоль вкрита рояльним лаком і у залежності від комплектації може мати чотири вставки з матового хрому. Усе це якісно виконано і має приємний вигляд. Підсвічування щитку приладів змінює свій колір простим натисненням кнопки, а для застереження про непристібнутий пасок безпеки можна навіть запрограмувати різні звуки. Така свобода знову підкреслює потяг французів до екстравагантних рішень. Між сидіннями логічно розмістився підлокітник з речовим ящиком всередині. Якщо автомобіль оснащений автоматизованою коробкою EGS6, то у середній консолі є навіть охолождуваний ящик з підстаканниками. Місця на задньому сидінні у автомобілі довжиною 4,3 метри достатньо, але для пасажирів зростом більше 1,89 м., буде не дуже комфортно.

Ситроен С4Ситроен С4

Під капотом працюють вже відомі агрегати. Спектр бензинових двигунів простягається від 95 к.с. до 120 к.с. (серійно усі двигуни комбінуються з 5-ступеневою «механікою», а 120-сильний двигун - опціонально з 4-ступеневим «автоматом»). Найбільш потужним двигуном є турбінований агрегат на 156 к.с. Сам по собі агрегат є відмінним і його можна рекомендувати у якості вибору, але є один нюанс - його небажано замовляти з автоматизованою «механікою» EGS6. У порівнянні з класичним «автоматом» і КПП з подвійним зчепленням цей механізм добряче нервує недоречними розривами тягового зусилля, котрі у прямому розумінні слова змушують пасажирів кивати носом. У ці моменти тяга турбінованого двигуна вилітає просто таки у трубу. Навіть у ручному режимі переключення КПП потребує занадто багато часу для зміни передачі.

Ситроен С4

Ситроен С4

Усе ще трішки інертно, але зате більш гармонійно ця автоматизована КПП працює у парі зі 112-сильним дизельним двигуном e-HDi 110, котрий до того ж може оснащуватися автоматикою «старт-стоп». Стартер-генератор став більш потужним, а так званий супер-конденсатор (Supercap) слугує енергетичним буфером для бортової мережі. Супер-конденсатор має у порівнянні з акумулятором деякі переваги у ситуації, коли необхідно робити часті цикли розряджання-заряджання. Автоматика «старт-стоп» у Сітроен С4 реагує дуже швидко і вимикає двигун тільки у ситуації, коли водій тримає автомобіль на гальмах.

Ситроен С4Ситроен С4

Надані виробником номінальні дані з витрати палива для e-HDi не показують яких-небудь переваг у порівнянні з 90-сильним дизелем без автоматики «старт-стоп» - обидва витрачають у середньому по 4,2 літри на 100 кілометрів. На практиці ж двигун e-HDi показує свої переваги у цільному міському потоці. Це не єдиний дизельний двигун у запасі Сітроена - на вибір додатково пропонуються 92, 112 і 150 к.с. Усі вони агрегатуються з 6-ступеневою «механікою». Ходова частина у C4 налаштована комфортно, але не виявляє помітних слабкостей за динамічного руху.

Базова модель Attraction потужністю 95 к.с. і з 5-ступеневою механічною КПП пропонується у Європі за 15 950 євро (VW Golf 1.4/80 к.с. - 16 825 євро; Opel Astra 1.4./87 к.с. - 15 900 євро; Peugeot 308/98 к.с. - 15 800 євро; Mazda 3 1.6 / 105 к.с. - 16 990 євро; Renault Mеgane/100 к.с. - 15 900 євро).

Ситроен С4

Ситроен С4

Серійне оснащення Сітроена включає 6 подушок безпеки, ESP, круїз-контроль, кондиціонер, центральний замок, електричні склопідйомники спереду і електричне регулювання зовнішніх дзеркал. Радіо у базовій комплектації відсутнє, але доплативши 690 євро за комфортний пакет його можна отримати разом із протитуманними фарами.

Друга комплектація носить назву Tendance (від 17 700 євро). Вона додатково включає CD-радіо, бортовий комп'ютер, протитуманні фари з функцією статичного освітлення повороту, додаткові декоративні елементи у салоні і цифровий спідометр. У топовій моделі Exclusive (від 21 800 євро) покупець додатково отримає гучний зв'язок через Bluetooth з роз'ємом USB, шкіряні сидіння, паркувальні сенсори, клімат-контроль і сидіння з підігрівом і функцією масажу. За шкіряні сидіння просять 1490 євро, навігаційну систему з 7-дюймовим екраном - від 950 до 1150 євро в залежності від комплектації.

 

 

Теги: Citroen, Citroen C4, тест-драйв

Читайте також:
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
16.12.2016
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
19.10.2016
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento  в рамках виставки AGROEXPO 2016
30.09.2016
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento в рамках виставки AGROEXPO 2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ХІРОШІ МАСУОКА
26.09.2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ...
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
22.09.2016
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI PAJERO SPORT
14.09.2016
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI ...
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
12.09.2016
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
08.09.2016
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
Міський стиляга - Nissan Qashqai
24.03.2015
Міський стиляга - Nissan Qashqai
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Що приховано у логотипах відомих марок автомобілів

Що приховано у логотипах відомих марок автомобілів

Якщо "пропелер" на капоті BMW уже не викликає подиву, то історія логотипів окремих марок дотепер   залишається загадкою

Hyundai Solaris – новий Accent, чи дещо більше?

Hyundai Solaris – новий Accent, чи дещо більше?

Концерн Hyundai Motor Company, представлений в Україні офіційним дистриб'ютором ТОВ «Хюндай Мотор Україна», не припиняє дивувати нас щорічними прем'єрами абсолютно нових автомобілів.

Hyundaі і30: друге покоління у тесті

Hyundaі і30: друге покоління у тесті

Друге покоління Hyundaі і30 серйозно має намір атакувати лідерів компактного класу

Citroen DS5 - поєднуючи красу і практичність

Citroen DS5 - поєднуючи красу і практичність

Сучасний автомобіль повинен поєднувати в собі привабливий дизайн, затишний салон і цим не завдавати шкоди їздовим якостям. Компанія Citroen спробувала поєднати ці три параметри в моделі Citroen DS5. Це передньопривідний хетчбек D-класу, який став гідним представником преміум лінійки «DS» у французького виробника. Нам випала можливість переконатися в цьому, взявши Citroen DS5 на тест-драйв.

Renault Koleos: затишний позашляховик

Renault Koleos:  затишний позашляховик

Франція випускає небагато позашляховиків, але Renault Koleos саме той автомобіль, котрий увібрав французьку різносторонність, комфорт і шарм.

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

На конвеєрі Запорізького автомобілебудівного заводу замість Славути почали виробництво нового автомобіля, котрий потрапив до нас з Піднебесної.

Subaru Impreza XV – скільки коштує впевненість?

Subaru Impreza XV – скільки коштує впевненість?

Нещодавно команда www.autoexpert.in.ua отримала можливість протестувати автомобіль Subaru Impreza XV. Нам дуже пощастило - тест проходив протягом тижня, під час котрого погодні умови були просто чудовими для автомобіля з постійним повним приводом - сніг, мороз и ожеледь. 

Останній місяць зимових розпродажів від Citroеn

Останній місяць зимових розпродажів від Citroеn

З 1 по 28 лютого представництво «Сітроен Україна» пропонує автомобілі Citroеn за спеціальними цінами - з вигодою до 25 000 грн від стандартної ціни.

Демпінг по-російськи: німці протестували Lada Priora

Демпінг по-російськи: німці протестували Lada Priora

Заможні росіяни купують німецькі машини з великою кількістю конячок під капотом. Вибором більшості залишається Lada. Автомобіль готує своєму власникові жорсткі часи за кермом, але все одно залишається по-своєму привабливим. Радянське минуле зобов'язує.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта