BMW X1 проти Toyota RAV4

Вся інформація про: BMW, Toyota

Вся інформація про: BMW X1 (2008), Toyota RAV4 (2006), Toyota RAV4 (2010)

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

У класі компактних позашляховиків зійшлися засновник класу RAV4 та новачок у цій категорії - BMW X1. Усе виключно для користі клієнтів: один переконує своєю динамікою, інший - кількістю місця і дорожнім просвітом.

В принципі Toyota у середині 90-их, представивши свій RAV4, стала засновником класу компактних позашляховиків. На відміну від справжніх монстрів у той час м'який позашляховик з Японії підкорив серця тих клієнтів, котрі ніколи не з'їжджали з асфальту, але все ж воліли мати повнопривідний автомобіль. Компанія BMW наважилася на створення компактного позашляховика тільки у 2009 році. Він зайняв своє місце нарівні з більшими X3 та X5. Прагнення мюнхенців встановити з допомогою X1 нові масштаби цілком очевидне, але чи вдалося це їм?

Toyota RAV4BMW X1

BMW X1 на ринку всього лише один рік і носить під своїм модним костюмчиком найбільш сучасне технічне наповнення. Тойота вирішила не здавати частину свого ринку без боротьби, технічно і візуально оновивши RAV4.
На перший погляд X1 виглядає набагато меншим за свого конкурента, немов він у категорії на півкласу нижче. Справа у тому, що RAV4 не тільки зализаний як BMW та і стоїть трішки вище над дорогою. За довжиною BMW майже на 10 см більший за свого японського суперника (4,45 м), але німець вже і нижче на 14 см. Зменшені зовнішні розміри на перевірку виявилися такими ж всередині: на задньому сидінні скуто, а у багажнику тісно (420 літрів проти 586 л. у Тойоті). Якщо скласти спинки і задні сидіння, то у BMW ввійдуть максимум 1350 літрів, а у Toyota - 1752 літри.

Toyota RAV4BMW X1

Спереду, навпаки, BMW справляє краще враження: місця достатньо, прилади легко читати, а сам кокпіт сформований навколо водія. Стилістика оформлення нагадує скоріше лімузин, ніж позашляховик. Актуальна версія i-Drive вже не приховує у собі загадку управління. У чому дійсно не є сильним баварський автомобіль, так це у трансформовуваності салону - для німецького преміального бренду це, схоже, річ другорядна.

У RAV4 теж не доводиться жалітися на якість. У салоні просторо, а сидіння є дуже зручними. Огляд приладів відмінний, кількість поличок - достатня. Тільки рульове колесо не завжди вдається налаштувати оптимально і управління через сенсорний екран потребує часу та звикання. Про зміст відкривання дверцят багажника у правий бік ми вже філософствували у наших оглядах - думок багато, усі вони різні, але сходяться в одному - це незручно і у деяких випадках небезпечно, так як розвантаження виконується не на тротуарі, а на дорозі.

Toyota RAV4BMW X1

Обидві моделі мають під капотом потужні 4-циліндрові двигуни. В X1 працює добротний 2,0-літровий дизель потужністю 177 к.с., в RAV4 - 2,2-літровий дизель аналогічної потужності, але з більшим обертальним моментом (400 Нм замість 350 Нм у BMW). На практиці, виявилось, що тяга у Toyota краще, а X1 краще прискорюється і має більшу максимальну потужність. У витраті палива X1 також кращий: 7,1 л. у середньому. RAV4 витрачав 7,3 л. на 100 км. В принципі, якщо їздити акуратно, то обидва позашляховики можуть бути дуже економічними помічниками. Обидва тестових автомобілі оснащені 6-ступеневою механічною КПП; «автомат» пропонується у RAV4 тільки для 150-сильної моделі.

В X1 усі чотири колеса приводяться у рух постійно, а обертальний момент гнучко розподіляється між мостами. У RAV4 задні колеса підключаються тільки у тому випадку, коли передні буксують, а центральний диференціал може блокуватися.

Toyota RAV4BMW X1

Характери обох автомобілів такі ж різні, як і їх зовнішній вигляд. X1 у будь-якій ситуації поводить себе дуже активно і з більшим задоволенням проходить усі повороти. Підвіску не можна назвати надмірно жорсткою, забезпечується потрібний рівень комфорту. У Toyota RAV4 м'які амортизатори забезпечують хороший комфорт, але, з іншого боку, є причиною великих нахилів кузова. В будь-якому випадку Тойоті так і не вдалося досягти рівня гармонійних налаштувань BMW.
Паркетний позашляховик з Японії має інший козир - він добре оснащений у порівнянні з німцем. У X1 опції коштують дорого, зате цих опцій пропонується багато, аж до найменшої дрібниці, котрі для RAV зовсім недоступні, наприклад, ксенонові фари

Висновок: обидва автомобілі пройшли порівняння гідно. Хто віддає перевагу спортивному стилю водіння, готовий змиритися з відсутністю місця на задньому сидінні, той однозначно полюбить X1. Раціональне мислення все ж віддає перевагу Тойоті: багато місця для пасажирів і багажу, зручний і практичний салон.

 

 

Теги: BMW, BMW X1, Toyota, Toyota RAV4, порівняння авто, тест-драйв

Читайте також:
ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТУР ХІРОШІ МАСУОКА В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ НА АВТОМОБІЛЯХ MITSUBISHI
26.06.2017
ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТУР ХІРОШІ МАСУОКА В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ НА АВТОМОБІЛЯХ MITSUBISHI
В Одесі під акомпанемент гурту O.Torvald відбувся перший етап  Kia Драйв Тур 2017
20.06.2017
В Одесі під акомпанемент гурту O.Torvald відбувся перший етап Kia Драйв Тур 2017
Kia Драйв Тур 2017 прямує до Києва!
19.06.2017
Kia Драйв Тур 2017 прямує до Києва!
«Фалькон-Авто» та бренд Kia запрошують одеситів на «Kia Драйв Тур 2017» та неймовірний концерт гурту O.Torvald
13.06.2017
«Фалькон-Авто» та бренд Kia запрошують одеситів на «Kia Драйв Тур 2017» та неймовірний концерт ...
СВІТОВА ЛЕГЕНДА РАЛІ ПРОВЕДЕ ПОЗАШЛЯХОВІ ТЕСТ-ДРАЙВИ ОДРАЗУ В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ
07.06.2017
СВІТОВА ЛЕГЕНДА РАЛІ ПРОВЕДЕ ПОЗАШЛЯХОВІ ТЕСТ-ДРАЙВИ ОДРАЗУ В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ
АІС запускає національну програму тест-драйвів на автомобілі Ravon
27.04.2017
АІС запускає національну програму тест-драйвів на автомобілі Ravon
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
16.12.2016
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
19.10.2016
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento  в рамках виставки AGROEXPO 2016
30.09.2016
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento в рамках виставки AGROEXPO 2016
більше новин »
Коментарі відвідувачів

BMW X1, Skoda Yeti і Toyota RAV4 у порівнянні

BMW X1, Skoda Yeti і Toyota RAV4 у порівнянні

Трійця здібних позашляховиків: свіженький Toyota RAV4 2.2 D-Cat після недавнього рестайлінгу готовий скласти конкуренцію компактним BMW X1 20d x-Drive і Skoda Yeti 2.0 TDI.

Найекономніші автомобілі 2012 року: рейтинг по всім класам

Найекономніші автомобілі 2012 року: рейтинг по всім класам

Тривале використання автомобіля спричиняє   вибухоподібне наростання витрат. Особливо відчутно ми ставимося до витрат на заправку автомобіля та все частіше віддаємо перевагу економним автомобілям. Але які автомобілі в дійсності є економними? Німецьке видання "Auto Motor und Sport" провело своє дослідження та склало реальний рейтинг.

Автоогляд: Toyota Prius

Автоогляд: Toyota Prius

Нова Toyota Prius своєю нестандартністю дратує заправників та лякає пішоходів 

Війна двигунів. Хто краще?

Війна двигунів. Хто краще?

Згідно з останнім дослідженням німецькі виробники є лідерами з інновацій в області моторної техніки

Нові позашляховики 2012-2013: компактний огляд

Нові позашляховики 2012-2013: компактний огляд

Нові позашляховики 2012-2013: компактний огляд

Прем'єра BMW Group на Московському Міжнародному Автомобільному Салоні: BMW і8 Spyder Concept

Прем'єра BMW Group на Московському Міжнародному Автомобільному Салоні: BMW і8 Spyder Concept

Московський Міжнародний Автомобільний Салон, який проходить із 31 серпня до 9 вересня 2012 року у виставочному центрі "Крокус Експо", безумовно, є головним бієнале в автомобільному бізнесі Росії. На своїй експозиції BMW Group представить європейську прем'єру: BMW і8 Spyder Concept.

Спортивні автомобілі 2012: майбутнє вже на порозі

Спортивні автомобілі 2012: майбутнє вже на порозі

2012 рік стане роком спортивних автомобілів. На таку думку наводять численні анонси виробників автомобілів. Більшість новинок стануть доступними вже в першій половині наступного року.

Топ-10 позашляховиків, які купують у Європі

Топ-10 позашляховиків, які  купують у Європі

У Німеччині за три місяці 2012 року було продано понад 110 000 "м'яких" позашляховиків.

BMW X1 - бестселер у класі компактних кросоверів люкс-класу

BMW X1 - бестселер у класі компактних кросоверів люкс-класу

В історію успіху моделей BMW X записана нова глава. За два з половиною роки світовий обсяг продажів BMW X1 перевищив 300 тисяч автомобілів. З моменту виходу на ринок восени 2009 року перша і довгий час - єдина модель у сегменті компактних кросоверів класу люкс придбала аудиторію шанувальників, яка стабільно розширювалася і завоювала безліч нагород.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта