Сюрпризи переднього приводу взимку

За матеріалами сайту: autonovice.com

Сюрпризи переднього приводу взимкуОстаннім часом  на дорогах стало набагато більше передньопривідних машин. Стиль водіння цих автомобілів інший, що відрізняється від прийомів водіння задньопривідних, особливо це видно в заморозки, коли дороги покриваються крижаною кіркою.

Взагалі, передньопривідні автомобілі дуже чутливі до будь-якого дотику керма. Якщо різко розганяти автомобіль на повороті, самоповернення кермового колеса збільшується. При такому русі виростає стабілізуючий момент, який чітко відчувається на кермовому колесі. Порівнюючи задньопривідний з передньопривідним автомобілем можна відзначити, що останній краще втримує прямолінійний рух.

Ця здатність автомобіля дуже сильно розслаблює автолюбителів. Адже як приємно, що й на слизькій дорозі машина слухається керма й не йде в замет. Людина повністю довіряє себе машині й збільшує швидкість, будучи впевненим, у кермових якостях свого металевого коня.

Однак, на дорогах завжди є місце форс-мажорній ситуації, що переростає в аварійну. На великій швидкості водій уже не встигне зробити який-небудь маневр. Буває критична ситуація, коли виникає так зване "легке кермо" і невеликий зсув автомобіля в бік. По-іншому кажучи, машина спочатку пробуксовує передніми колесами, що приводить до повної її некерованості. У жодному разі  не допускайте на слизькій дорозі пробуксовки коліс.

Втім, сюрпризи передньопривідних автомобілів на цьому не закінчуються. На слизькому асфальті в повороті в них великий радіус руху. Автомобіль заходить на зустрічну, а потім прямо в кювет. Щоб уникнути аварії на повороті необхідно правильно розрахувати швидкість. При повороті швидкість руху машини повинна забезпечувати достатню зчіпку шин і дорожнім покриттям. При виникненні замету не скидайте газ. Обертанням керма спробуйте відкоригувати рух машини, він повинен рухатися убік  замету. При корекції необхідно повільно збільшити подачу палива.

Якщо передні колеса зносить убік, потрібно зменшити газ до припинення пробуксовки й далі відновити рух автомобіля кермовим колесом. На слизькій дорозі автомобіль більш охоче повертає по вертикальній осі при зниженні газу, а збільшуючи його, машина, навпаки, відмовляється слухатися. Треба запам'ятати, що проходити "слизькі" повороти, потрібно спочатку вибравши швидкість, а потім, проїжджаючи поворот, збільшувати подачу газу. Це було, по-перше, а по-друге, гарне керування передньопривідної машиною багато в чому залежить від правильного тиску в шинах. Адже найменше відхилення від норми різко знижує керованість передньопривідних автомобілів.

Теги: передній привід, привід

Читайте також:
Особливості осіннього водіння авто на мокрій дорозі і в туман
07.10.2016
Особливості осіннього водіння авто на мокрій дорозі і в туман
В отпуск за границу на автомобиле. О чем нужно помнить?
04.07.2014
В отпуск за границу на автомобиле. О чем нужно помнить?
MG 6 занял первое место в рейтинге на лучшую управляемость
25.06.2014
MG 6 занял первое место в рейтинге на лучшую управляемость
Камера, мотор! Новое приложение MINI Connected ready позволяет управлять камерами GoPro непосредственно с бортового компьютера MINI
24.06.2014
Камера, мотор! Новое приложение MINI Connected ready позволяет управлять камерами GoPro ...
Что нужно знать о вождении в дождливую погоду?
15.05.2014
Что нужно знать о вождении в дождливую погоду?
Прогноз IHS: через 20 лет на дорогах будет 50 миллионов автономных автомобилей
27.03.2014
Прогноз IHS: через 20 лет на дорогах будет 50 миллионов автономных автомобилей
О чём друг другу «говорят» водители на трассе?
21.03.2014
О чём друг другу «говорят» водители на трассе?
Неофіційні правила дорожнього руху
28.01.2014
Неофіційні правила дорожнього руху
"Хвост виляет собакой" - грузовики на зимней дороге
24.01.2014
"Хвост виляет собакой" - грузовики на зимней дороге
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Як гальмувати по ожеледиці й вивести авто із замету

Як гальмувати по ожеледиці й вивести авто із замету

Денна температура ще хоч якось тримається в плюсі, а ніч уже готовить заморозки, в результаті яких автомобілістів можуть очікувати сюрпризи у вигляді ожеледі

Передній привід

Передній привід

Двигун, зчеплення, КПП і редуктор моста з диференціалом зібрані в один компактний агрегат, розміщений у передній частині автомобіля. Двигун при цьому може розміщуватися поздовжньо або поперечно. Обертання від двигуна передається на передні колеса.

Керування автомобілем в ожеледицю

Керування автомобілем в ожеледицю

Усе більше автолюбителів не обмежуються одним сезоном і воліють їздити цілий рік

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта