Анатомія автомобіля [4]: паливний фільтр

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

 

Коллектив www.autoexpert.in.ua против алкоголя за рулем

Хороший бензин в автомобиль, полезное молоко в себя

Давайте одразу ж розставимо крапки над “i” – колектив сайту www.autoexpert.in.ua проти пияцтва за кермом. Під час написання цієї статті автором не було випито жодної пляшки алкогольного напою. Усі аналогії з алкоголем є випадковими. Продовжуючи анатомічну тему будови автомобіля, нам потрібно знайти об'єкт порівняння для паливного фільтру, саме про нього та про симптоми його захворювань піде мова в цій статті.

Для початку, подумаємо, з чого починається заправлення автомобіля? У класичному випадку - з бензоколонки, іноді з каністри, а іноді і з пляшки…  Ну з ким не буває: ми іноді брешемо міліціонерові, що не пили, а датчик рівня палива іноді бреше, що бак повний. Що й казати – воно, звичайно, краще, коли усе чесно.  Тому перед поїздкою автомобіль краще заправити на хорошій бензоколонці, а в себе залити максимум молоко.

Роль почек на автомобиле выполняет топливный фильтр

Дизельная система с прямым впрыском CDI

Незалежно від того, що ми в себе заливаємо, наш організм це ретельно фільтрує – через нирки. У автомобіль ми також заливаємо іноді хороше паливо, і воно також потрапляє до автомобільної нирки – паливного фільтру. 
У людини  дві нирки, але для нормального функціонування організму достатньо й одної. У більшості автомобілів один паливний фільтр, але бувають і два – попередній (чи грубого очищування) та основний (тонкого очищення). 
Головною  задачею нирок є очищення крові від шлаків і виведення зайвої рідини з організму у вигляді сечі. Паливний фільтр очищує залите у бак від найменших часточок і захищає високотехнологічну систему впорскування від забруднення.

Фильтр сепаратор имеет специальный кран для слива воды

Паливний фільтр-сепаратор для відокремлення води. Існують варіанти з підігрівом нижньої частини, щоб вода взимку не замерзала

В дизельних двигунах, для реалізації систем впорскування палива сьогодні використовується найбільш передова техніка. У зв'язку з цим вимоги, поставлені до фільтрування дизельного палива, значно підвищились. Тут стоїть задача ефективно очистити паливо не тільки від найменших часточок, але й виділити з нього велику кількість води. Для цього використовується попередній фільтр-сепаратор (будемо вважати його першою ниркою).

В большинстве автомобилей топливный фильтр расположен возле бака (например. под ним)

 У більшості автомобілів паливний фільтр розташований біля баку (наприклад, під ним)

Пам'ятаєте різнокольорові калюжки у дитинстві? Це на воді плавають нафтопродукти, переливаючись на сонці.  Цей факт підтверджує, що паливо легше води. Саме цей ефект використовує фільтр- сепаратор. Він представляє собою великий резервуар, в який надходить дизельне паливо.  Забирання палива для двигуна відбувається у його верхній частині, куди піднімається паливо, а вода опускається вниз. Тут так само знаходиться краник, який періодично потрібно відкривати та зливати воду. Ну повна аналогія з людиною – нирка також направляє відфільтроване на зливання…. Сучасні фільтри-сепаратори здатні відокремити  від палива до 93% води.

Після попереднього фільтру паливо надходить до основної (другої автомобільної нирки), проходить  грунтовне очищення та надходить до організму двигуна.

Заливати до баку (тобто до організму) можна багато усього. Накопичуючись у нирці, пісок із часом перетворюється у камінь і людський фільтр заявляє про себе різким болем – тепер час зробити кваліфіковане діагностування.  
Автомобільний фільтр також заявляє про свої проблеми. Сучасні бензинові двигуни мають електричний паливний насос. Він у прямому значенні продавлює паливо через фільтр і, коли фільтр забитий, заняття це стає для нього важким. Від напруження він навіть може почати дзижчати – це він каже Вам, водієві, що йому важко. Якщо вчасно не звернути на це увагу, то сам бензонасос із часом потрібно буде замінити (і фільтр звичайно також).

В современных автомобилях топливный фильтр может быть интегрирвоанным в бак и не меняется весь срок службы автомобиля

У сучасних автомобілях паливний фільтр може бути інтегрованим у бак і не замінюватися весь строк служби автомобіля

Усі двигуни оснащуються регуляторами тиску палива. У бензинових двигунах цей регулятор іноді встановлюється прямо у фільтр (у такого фільтру три підключення для трубок:   приплив від баку, подавання у двигун та зворотка у бак). Якщо після стоянки Ваш автомобіль довго не заводиться, спробуйте зробити наступне: запустивши двигун заглушіть його та заведіть знову. Завівся? Тепер зробіть те ж саме, але дайте автомобілю постояти з вимкненим двигуном більше часу (близько години). Завівся, але довелося довго крутити стартером? Проблема, очевидно у зворотньому клапані. Якщо у Вашого автомобіля фільтр із інтегрованим регулятором, то його доведеться замінити, у протилежному випадку шукайте регулятор тиску чи клапан зворотки на двигуні.

Аналогічна проблема може бути викликана і негерметичними паливними трубками. На нещільно пригвинчених з'єднаннях трубок паливо може не тільки витікати, але й заковтувати повітря. Через це паливо розбавляється повітряними бульбашками і двигун (особливо дизельний) починає нерівномірно працювати і втрачати потужність.

Симптоми:

Брудний паливный фільтр – річ дуже небезпечна. У автомобілі він проявляє себе наступним чином: поганий запуск двигуна, зменшена потужність (відсутність тяги, погане прискорення), за різкого прискорення двигун може глухнути (брак палива, двигун голодує), на неробочих обертах двигун може працювати нерівномірно. Зверніть увагу, що такі самі симптоми можуть бути  викликані і погано працюючим паливним насосом чи брудним повітняним фільтром. Якщо це повітряний фільтр, то буде відмічена збільшена витрата палива і можливо чорний дим із вихлопної труби (повітря мало і паливо згоряє погано). У випадку із паливним фільтром ці симптоми будуть відсутні. Небезпека брудного паливного фільтра полягає в ускладненнях на інші органи: забиті паливні форсунки та клапани можуть повністю зупинити двигун. Втручання хірурга в цьому випадку буде тривалим та дорогим.

Читайте також:
Значення значків на приладовій панелі автомобіля, про яких ви завжди соромилися запитати
09.09.2016
Значення значків на приладовій панелі автомобіля, про яких ви завжди соромилися запитати
Этапы развития полного привода
12.06.2014
Этапы развития полного привода
Розвиток системи ABS: з літака в автомобіль
16.12.2013
Розвиток системи ABS: з літака в автомобіль
Что значит цвет дыма из выхлопной трубы?
19.07.2013
Что значит цвет дыма из выхлопной трубы?
Audi - провідний бренд в технологіях освітлення
06.02.2013
Audi - провідний бренд в технологіях освітлення
Німці придумали кермо майбутнього
25.01.2013
Німці придумали кермо майбутнього
Toyota і Audi покажуть на CES 2013 самокеровані автомобілі
05.01.2013
Toyota і Audi покажуть на CES 2013 самокеровані автомобілі
Google Maps і Places з'являться в нових автомобілях Kia
04.01.2013
Google Maps і Places з'являться в нових автомобілях Kia
Автомобілі Hyundai можна буде відкривати смартфоном
27.12.2012
Автомобілі Hyundai можна буде відкривати смартфоном
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Розвал-сходження, що це та навіщо це потрібно

Розвал-сходження, що це та навіщо це потрібно

Правильний кут розвалу коліс забезпечує хороше зчеплення з дорогою та стабільність керування автомобілем.

Что значит цвет дыма из выхлопной трубы?

Что значит цвет дыма из выхлопной трубы?

В идеальном случае мы вообще не должны обращать внимание на дым из выпускной трубы, но иногда его просто невозможно не заметить. Белый, черный или голубоватый дым еще не означает автоматически, что с двигателем что-то случилось, но иногда очень полезно знать, о чем он нам говорит.

Чи потрібно прогрівати двигун узимку?

Чи потрібно прогрівати двигун узимку?

Ми любимо свої машини та висловлюємо щире бажання піклуватися про них. Для цього взимку багато хто з нас прогріває двигун перед поїздкою, вважаючи, що так для нього краще. Чи дійсно це так?

Паливна система Common Rail

Паливна система Common Rail

Сучасний дизельний двигун став дуже економічним, тяговитим та динамічним. Це стало можливим завдяки прямому впорскуванню з електронним управлінням. Деякі знання про те, як працює ця система, допоможуть Вам уникнути неприємностей із двигуном.

У чому переваги дизельного двигуна?

У чому переваги дизельного двигуна?

Зростання цін на пальне, і особливо на дизельне паливо, давно привертає загальну увагу, і навколо дизельних технологій не зникають суперечки. У той самий час прихильники "дизеля" наводять низку аргументів на його користь.

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

Турбіна зі змінюваною геометрією

Турбіна зі змінюваною геометрією

Турбіна зі змінюваною геометрією позбавила дизельний двигун від сумнозвісної «турбоями». Ідея, закладена у конструкцію, настільки проста, що могла б спасти на думку навіть школяреві...

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта