Який маленький автомобіль є найкращим?

Авторитетне німецьке видання auto-motor-und-sport.de зібрало десять маленьких автомобілів для складного комплексного тесту з метою виявити найкращого.

Після того, як я обвів поглядом команду компактних автомобілів, мені стало зрозуміло, що часи маленьких коробочок, які є подразними для очей, позаду. Актуальне покоління 4-метрових автомобілів готове скласти серйозну конкуренцію автомобілям класом вище. Безповоротно минули й часи тотальної відмови від будь-яких ознак комфорту, а нові технології, що дозволяють зменшити двигун, збільшуючи при цьому потужність, робить ці автомобілі демократичними у ціні та корисними у щоденному використанні.

№1: Skoda Fabia перемагає у тесті

Шкода Фабіа (Skoda Fabia) перемогла у трьох дисциплінах цього тесту, а у всіх інших її відставання було незначним: це дозволило Skoda Fabia завойувати наші симпатії та перемогти в загальному результаті. Від VW Polo його відділяють тільки шість балів - брати за платформою легко обійшли своїх конкурентів. Skoda Fabia отримує додаткові бонуси за свою спортивну направленість. Так, наприклад, низькопрофільні шини 205/45 ZR 16 значно покращують керованість, безпеку руху та гальмування, але не набагато погіршують комфорт. 1,1-тонний автомобіль чудово їде асфальтовими дорогами, добре обробляючи середні нерівності. Тільки за повного завантаження та на великих вибоях у автомобілі стає незручно - кузов постійно рухається, передаючи пасажирам жорсткі поштовхи.

Шкода Фабиа (Skoda Fabia)

Шкода Фабиа (Skoda Fabia)Шкода Фабиа (Skoda Fabia)

В оновленному після рестайлінга салоні усе виглядає якісніше, а управління у Skoda Fabia відбувається на інтуїтивному рівні.

Новий турбінований 1.2 TSI, скомбінований у тестовому автомобілі з 5-ступеневою «механікою», тягне відмінно, але працює не так тихо та приємно, як у VW Polo.

Skoda підтверджує свою спорідненість із концерном Фольксваген своїми ефективними яскравими фарами із функціями активного освітлення поворотів. Загальний результат також відповідає високим вимогам VW.

№2: VW Polo - якісна альтернатива автомобілям класом вище

Фольксваген Поло (VW Polo) може стати Вашим першим автомобілем, відмінно підходить для дальніх подорожей, солідний - VW Polo готовий повністю змінити представлення про маленький автомобіль. Навіть клієнти, які звикли їздити на автомобілях класом вище, висловлюють, по відношенню до Поло, повагу.

У ньому все чудово, за виключенням тісноти на задньому сидінні та маленького багажника. Він також переміг у трьох категоріях тесту, а в інших знаходиться серед лідерів.

Його м'яка підвіска відмінно справляється і з великою кількістю поворотів і з бетонним покриттям, а шумоізоляція - одна з кращих. Комфортні сидіння, управління та якість матеріалів така ж висока, як і у Skoda Fabia.

Фольксваген Поло (W Polo)

Фольксваген Поло (W Polo)Фольксваген Поло (W Polo)

Рульове управління та підвіска Фольксваген Поло більше розраховані на комфорт та безпеку, ніж на спортивність. Добротний турбінований двигун із обертальним моментом 175 Нм у поєднанні з 6-ступеневою «механікою» відмінно витягує автомобіль на швидкісній трасі навіть після майже повного сповільнення. Додайте до цього економічність (5,2 л.) та надійність двигуна і Ви отримаєте чудовий автомобіль на кожен день.

№3: Renault Clio краще за всіх використовує свої розміри

Колись Рено Кліо (Renault Clio) посідав перше місце, але цього разу йому доведеться задовільнятися 3-м. Як і раніше, він краще за всіх використовує свої розміри, створюючи за своїх скромних розмірів затишне відчуття простору в салоні. Його передні сидіння дуже комфортні, втім, як і задні, якість матеріалів - на рівні. Тільки управління маленьким Renault вимагає часу на звикання через частково нелогічно розміщені кнопки і не зовсім зручний важіль на рульовій колонці.

Зовсім інша справа - його підвіска: Clio виявився найбільш комфортним автомобілем у тесті. Його пружини та амортизатори, здається, тільки й чекають на те, щоб із гідністю проковтнути усі нерівності дороги.

Рено Клио (Renault Clio)

Рено Клио (Renault Clio)Рено Клио (Renault Clio)

Навіть великі вибої не стали для Renault Clio проблемою - вони не викликають розхитувань кузова, автомобіль впевнено утримує траекторію руху і не потребує особливих зусиль для стабілізації автомобіля. Незважаючи на те, що рульове управління справляє враження синтетичного механізму без чіткого зворотнього зв'язку, Кліо вдалося вийти у лідери під час динамічного тесту: на дорозі він поводить себе передбачувано та нейтрально. Позитивне враження завершує 1,2-літровий двигун TCe. Маленький турбомотор об'єднує в собі хорошу динаміку, приємну роботу та прийнятну витрату палива.

№4: Ford Fiesta складає гідну конкуренцію турбодвигунам

Незважаючи на свій атмосферний двигун зі слабкостями обертального моменту, Форд Фієста (Ford Fiesta) вдалося скласти гідну конкуренцію своїм турбінованим конкурентам. В першу чергу це досягається завдяки його чудовій ходовій частині, - вона об'єднує динаміку та комфорт. Fiesta поглинає нерівності усіх видів у завантаженому та незавантаженому стані. При цьому він ще і є достатньо динамічним. У цій дисципліні він розділяє перемогу зі Шкодою Фабіа, не використовуючи при цьому низькопрофільну гуму.

Рульове управління спрацьовує з центрального положення спонтанно, але не занадто нервозно. Тільки на поганій дорозі рульове управління схильне передавати поштовхи, у той час, як пружини і амортизатори працюють відмінно, але створюють помітний шум.

Форд Фиеста (Ford Fiesta)

Форд Фиеста (Ford Fiesta) Форд Фиеста (Ford Fiesta)

Помітним явищем Фієсти є риси її кузова - вони виглядають зухвало, динамічно, але у поєднанні з виступаючою панеллю інструментів забирають корисний простір у салоні, обмежуючи відчуття просторості. Кнопки, які розташовані низько, вимагають концентрації та впевненої правої руки, котру в принципі можна залишити відпочивати на ручці КПП, переключення якої викликає самі компліменти. А ось правій нозі відпочивати ніколи - 96-сильний двигун із об'ємом 1,4 л. спрацьовує спонтанно і завжди готовий до бою.

N5: Honda Jazz має найкращу трансформовуваність салону

Знаходжуючись у Хонді Джаз (Honda Jazz), відчуваєш музику. І справа не тільки у стереосистемі з роз'ємом USB та простим управлінням, його 1,4-літровий атмосферний двигун вважається найкращим у своєму класі, має спонтанну реакцію та гармонійний обертальний момент. У поєднанні з тяговитим двигуном працює точна 5-ступенева механічна КПП. Тестова витрата склала 7,1 л/100 км, - один з найбільш економічних показників.

Через свою форму кузова, яка нагадує вен, Хонда дещо втрачає у оглядовості, а ось на рахунок трансформовуваності Honda Jazz безперечний лідер. Жоден з конкурентів не здатний протиставити більше.

Хонде Джаз (Honda Jazz)

Хонде Джаз (Honda Jazz)Хонде Джаз (Honda Jazz)

Розташований під передніми сидіннями паливний бак забезпечує багато місця ззаду. В результаті задні сидіння можна скласти, утворивши пласку поверхню, або підняти подібно до крісел у кінозалі. Така гнучкість дозволяє завантажити два велосипеди.

Для дрібних предметів Honda Jazz пропонує достатню кількість поличок, а щільні сидіння забезпечують подорожування без надмірної втоми. Підвіска налаштована з акцентом на невелику жорсткість і дозволяє Honda Jazz возити своїх пасажирів достатньо комфортно. Тільки на великих хвилях кузов сильно розхитується у вертикальному напрямку. Рульове управління гарантує стабільне та безпечне положення у смузі руху, але тендітно реагує на зміну навантаження, що компенсується чуттєвою системою ESP. Honda Jazz має найкращі фари у тесті, чудово освітлюючи нічну дорогу.

№6: Opel Corsa із покращеною підвіскою

У минулому тесті Опель Корса (Opel Corsa) потрапила на десяту позицію. Цього разу покращення виводять її на шосте місце. Цьому посприяли в першу чергу зміни в рульовому та підвісці. У ході останнього рестайлінгу інженери доклали максимум зусиль. Це більше за все помітно за керованістю автомобіля: замість колишьної нервовості за зміни навантаження.

Опель Корса (Opel Corsa) реагує нейтрально та стабільно втримує курс. Рульове управління тепер також працює передбачувано. Якщо раніше воно застигало в середньому положенні, щоб потім проявити гіперспонтанну реакцію, то тепер легка корекція кермом відбувається спокійніше та значно простіше.

Опель Корса (Opel Corsa)

Опель Корса (Opel Corsa)Опель Корса (Opel Corsa)

Це дозволило Opel Corsa без особливих труднощів пройти динамічний тест, хоча м'яко налаштована підвіска погіршує стабільність за різких маневрів на завантаженому автомобілі. 1,4-літровий двигун потужністю 100 к.с. і з обертальним моментом 130 Нм, як і раніше, заслабкий та витрачає багато бензину. Простір у салоні та якість матеріалів у Opel Corsa на висоті, як, зрештою, і зовнішнє освітлення. Корса втрачає додаткові бали через погану оглядовість кузова і незрозумілу концепцію управління.

№7: Peugeot 207 витрачає найбільше палива

Звук роботи 95-сильного VTi у Пежо 207 (Peugeot 207) заворожує своєю природньою дикістю. 1,4-літровий атмосферний двигун має впевнений голос, легко набирає оберти, а 5 500 об/хв видає феноменальне звучання, за яким не слідує адекватна реакція. Прискорення і тяга знаходяться на середньому рівні та значно поступаються своїм турбінованим конкурентам. Окрім того, Пежо 207 витрачає найбільше палива - 7,8 л/100 км.

Зовсім інше враження справляє салон автомобіля - він просторий, сидіння мають приємну м'яку оббивку, а рульове колесо регулюється. Коробка переключається вже не так жваво, а елементи управління у Peugeot 207, як і раніше вимагають терпіння та звикання. Те ж саме стосується і керованості: за останні роки інженери відівчили Пежо заносити зад за різкого скиду газу, але ця звичка залишилася в Peugeot 207 у невеликому виявленні.

Пежо 207 (Peugeot 207)

 

Пежо 207 (Peugeot 207) Пежо 207 (Peugeot 207)

В принципі він легко та швидко проїжджає через слалом, але вимагає більше уваги, ніж його нейтрально налаштовані конкуренти. Синтетичне рульове управління, яке завмирає за різких маневрів, погіршує точність маневрування. До цього потрібно додати погану оглядовість кузова, жорстку на нерівностях підвіску, а також нерівномірне галогенне освітлення.

№8: В Fiat Punto зручність у салоні перекреслює шум підвіски та двигуна

Навіть після рестайлінга Фіат Пунто Ево (Fiat Punto Evo) не здатен гідно протистояти лідерам тесту та опускається на третє місце знизу. Причина цьому - його грубуватий характер: незважаючи на свою відточену зовнішність і шкіряний салон із блискучими поверхнями в стилі рояльного лаку, автомобіль не підкуповує ані комфортом підвіски, ані керованістю.

Через своє мляве рульове управління Fiat виглядає нервовим, їде якось нерівномірно та майже не фільтрує великі нерівності дороги. Пасажирам у салоні відносно зручно, але їх дістають поштовхи дороги та постійно присутній шум. Окрім деренчання підвіски та завивання вітру на вуха давить і гучний 1,4-літровий двигун навіть на низьких обертах.

Фиат Пунто Эво (Fiat Punto Evo)

Фиат Пунто Эво (Fiat Punto Evo) Фиат Пунто Эво (Fiat Punto Evo)

Навіть хороша 6-ступенева коробка не допомагає компенсувати млявий двигун, витрата якого виявилася немаленькою - 7,7 л/100 км.

№9: Citroen C3 не зміг використати свою молодість

Новенький потрапив у тесті тільки на восьме місце: Сітроен С3 (Citroën C3) не скористався тим, що він з'явився зовсім недавно. Своє технічне наповнення він ділить із братом за концерном PSA - із Пежо 207, але результат виявився різним.

М'яко налаштована підвіска охоче сприймає усі нерівності дороги, але живе окремо від кузова. Навіть на невеликій швидкості Citroen C3 реагує великими нахилами кузова і непередбачувано, чому не в останню чергу сприяє і рульове управління. Якщо завантажити автомобіль і поїхати нерівною дорогою, то Citroën C3 остаточно втрачає свою концентрацію. Водієві доводиться постійно прикермовувати, щоб утримувати автомобіль на потрібному курсі.

Ситроен С3 (Citroën C3)

Ситроен С3 (Citroën C3)Ситроен С3 (Citroën C3)

Салон із просторим та витягнутим назад склом майже повітряний, але місця у ньому не більше, ніж це заведено у цьому класі. Передні сидіння на перший погляд виглядають зручними, мають явні контури, але розчаровують своєю надлишковою м'якістю та недостатньою боковою підтримкою. Елементи управління зрозумілі тільки прихильникам марки. Незважаючи на однаковий 1,4-літровий двигун, Citroën C3 відстає за динамічними властивостями від Peugeot 207, але за витратою він займає кращі позиції.

№10: Mitsubishi Colt має просторий салон та економічний двигун

Мітсубіші Кольт (Mitsubishi Colt) на своїх 15-дюймових колесах програв п'ять із семи дисциплін, але при цьому є найбільш екологічним. Кольт має вагу 1 029 кг, яка у поєднанні з 1,3-літровим двигуном і пакетом Cleartec (довгі передаточні числа та автоматика «старт-стоп») дозволяють витрачати усього лише 4,7 л/100 км. Під час прискорення Мітсубіші також вдається отримати вигоду від своєї невеликої ваги. Його атмосферний двигун достатньо сильний на низьких обертах і швидко розганяє автомобіль до 100 км/год. Прискорення порівнюване з турбінованим Renault Clio. У всьому іншому розроблений колись спільно сder Даймлером брат Смарта (Smart Forfour) не можна віднести до динамічних автомобілів. Розгойдний, із тенденцією до хиткості та дещо негармонійний Мітсубіші віддає перевагу спокійній їзді.

Митсубиши Кольт (Mitsubishi Colt)

Митсубиши Кольт (Mitsubishi Colt) Митсубиши Кольт (Mitsubishi Colt)

Його злегка недостатня керованість та тендітна реакція на зміну навантаження в принципі є передбачуваною, а у критичному випадку зможе допомогти ESP, яку, нажаль, потрібно замовляти окремо. Перші позиції Mitsubishi Colt посідає, коли мова заходить про простір у салоні. Його форма мікровена трішки погіршує оглядовість назад, але пропонує достатньо місця для пасажирів.

На задньому сидінні, котре після оновлення втратило своє поздовжнє регулювання, почуваєшся достатньо зручно, та й на передньому сидінні простору достатньо у всіх напрямках. За необхідності сидіння переднього пасажира можна скласти, що дозволяє завантажити довгі предмети. Жорсткувата оббивка сидінь та високий рівень шуму в салоні на швидкості відбирають у Мітсубіші бали та виводять його у підсумку на останнє місце в тесті.

Читайте також:
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
19.10.2016
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento  в рамках виставки AGROEXPO 2016
30.09.2016
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento в рамках виставки AGROEXPO 2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ХІРОШІ МАСУОКА
26.09.2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ...
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
22.09.2016
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI PAJERO SPORT
14.09.2016
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI ...
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
12.09.2016
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
08.09.2016
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
Міський стиляга - Nissan Qashqai
24.03.2015
Міський стиляга - Nissan Qashqai
Новий Nissan Х-Trail - 4,6 літра на сотню!
10.03.2015
Новий Nissan Х-Trail - 4,6 літра на сотню!
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Топ-10 світового рейтингу автовиробників

Топ-10 світового рейтингу автовиробників

Найбільші виробники автомобілів у світі влаштували справжні перегони ніздря до ніздрі. Представляємо до Вашої уваги рейтинг ТОП-10 за результатами проданих у 2009 році автомобілів. Відомий інститут дослідження ринку IHS Automotive додав до нього перспективи компаній до 2015 року.

Найекономніші автомобілі 2012 року: рейтинг по всім класам

Найекономніші автомобілі 2012 року: рейтинг по всім класам

Тривале використання автомобіля спричиняє   вибухоподібне наростання витрат. Особливо відчутно ми ставимося до витрат на заправку автомобіля та все частіше віддаємо перевагу економним автомобілям. Але які автомобілі в дійсності є економними? Німецьке видання "Auto Motor und Sport" провело своє дослідження та склало реальний рейтинг.

Нові автомобілі вартістю до 100 тисяч: огляд пропозицій

Нові автомобілі вартістю до 100 тисяч: огляд пропозицій

Кредити на купівлю нових автомобілів стали доступніші - знижуються процентні ставки, зменшується розмір початкового внеску. Але чи стали доступнішими самі нові автомобілі?

Що приховано у логотипах відомих марок автомобілів

Що приховано у логотипах відомих марок автомобілів

Якщо "пропелер" на капоті BMW уже не викликає подиву, то історія логотипів окремих марок дотепер   залишається загадкою

Автомобільні новинки 2012 року

Автомобільні новинки 2012 року

В найближчі 12 місяців будуть представлені численні автомобільні новинки. Вас очікує різноманіття нових агрегатів та зростаюча кількість концептів

Нові пікапи 2010: Форд, Мазда та Фольксваген

Нові пікапи 2010: Форд, Мазда та Фольксваген

Ford і Mazda оновили свої пікапи. Хочете, організуйте цікаву поїздку на відпустку, на будмайданчик, або до прерії: сестринські моделі BT-50 та Ranger мають спільну платформу. Європейським конкурентом цій парочці стане VW Amarok.

Спортивні автомобілі 2012: майбутнє вже на порозі

Спортивні автомобілі 2012: майбутнє вже на порозі

2012 рік стане роком спортивних автомобілів. На таку думку наводять численні анонси виробників автомобілів. Більшість новинок стануть доступними вже в першій половині наступного року.

Топ-10 позашляховиків, які купують у Європі

Топ-10 позашляховиків, які  купують у Європі

У Німеччині за три місяці 2012 року було продано понад 110 000 "м'яких" позашляховиків.

Honda CR-V, Hyundai Santa Fe і Mitsubishi Outlander: азіати очима німців

Honda CR-V, Hyundai Santa Fe і Mitsubishi Outlander: азіати очима німців

Honda CR-V, Hyundai Santa Fe і Mitsubishi Outlander - 3 новеньких кросовера азіатського походження, здатні відібрати клієнтів у респектабельних європейців. Нас зацікавило одвічне питання - хто з них краще? Для порівняння німці вибрали дизельні версії.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта