У чому переваги дизельного двигуна?

За матеріалами сайту: ubr.ua

Зростання цін на пальне, і особливо на дизельне паливо, давно привертає загальну увагу, і навколо дизельних технологій не зникають суперечки. У той самий час прихильники "дизеля" наводять низку аргументів на його користь.

1. Дизельні двигуни як і раніше витрачають менше палива, ніж бензинові

Незважаючи на те, що сучасні технології - наприклад, пряме бензинове впорскування і концепція мінімізації - допомагають і надалі вдосконалювати бензинові двигуни, скорочуючи витрату палива, "дизелі" як і раніше перевершують їх у цьому відношенні.

Сучасні "дизелі" витрачають приблизно на 30% менше палива, ніж бензинові мотори з прямим впорскуванням того ж покоління. Дизельний автомобіль компакт-класу попереднього покоління витрачав на 31% менше пального, ніж бензиновий двигун з впорскуванням через впускний колектор. Дизелі останнього покоління на 29% економічніше бензинових моторів з прямим впорскуванням, турбокомпресором на вихлопних газах і зменшеним літражем.

Дизельный двигатель V6 Mercedes-Benz

2. Дизельні двигуни економічніше з точки зору загальних експлуатаційних видатків

У багатьох класах автомобілів "дизель" як і раніше лідирує з точки зору загальних річних експлуатаційних видатків. Окрім того, давно відомо, що вигода безпосередньо залежить від річного пробігу машини: чим він вищий, тим більший ефект низької витрати палива.

Це підтверджується низкою досліджень: наприклад, за даними німецької автомобільної асоціації ADAC, за річного пробігу у 20 тис. км "89% дизельних автомобілів є більш економічними, ніж їх бензинові аналоги".

3. Розповсюдження "дизеля" допомагає реалізовувати програму зі скорочення емісії CO2

Завдяки більш низькій витраті палива дизельні двигуни викидують приблизно на 25% менше CO2, ніж звичайні бензинові мотори.

Тенденція до придбання великих автомобілів може позитивно відобразитися на балансі CO2 - багато з них обладнані дизельними двигунами.

Автовиробники зможуть досягнути цільових показників ЄС за емісією CO2 (120 г/км) тільки у тому випадку, якщо дизельні моделі збережуть чи збільшать свою нинішню частку серед усіх нових автомобілів у Європейському Союзі - близько 50%.

   

4. Введення податку на CO2 - ще один економічний аргумент на користь "дизеля"

Введення податку на емісію CO2 зробить дизельні автомобілі ще більш вигідними, тому що вони викидують приблизно на 25% менше вуглекислого газу, ніж бензинові. Відповідно, власники дизельних машин сплатять менший податок.

5. Дизельні двигуни продовжують вдосконалюватися

Ціла низка рішень скоро дозволить ще більше скоротити витрату палива і викиди CO2 дизельних двигунів: за прогнозами інженерів "Bosch" - на 10% до 2012 року.

Сьогодні пропонується цілий ряд технологій для бензинових і дизельних двигунів. Наприклад, концепція мінімізації дозволяє зменшувати літраж без втрати потужності, скорочуючи витрату палива і емісію у двигунах обох типів. Тих самих результатів допомагає досягти і технологія "старт-стоп".

Іншими словами, інженери прагнуть реалізувати потенціал подальшого скорочення витрати пального і об'єму шкідливих викидів - як у дизельних, так і в бензинових автомобілях. Обидві технології паралельно розвиваються у цьому напрямку.

Двигатель Mazda Skytech

   

6. Дизельні автомобілі зміцнюють свої позиції на світових ринках

Частка дизелів серед нових автомобілів у Західній Європі залишається такою самою у порівнянні з 2006 і 2007 роками, а у Великобританії поступово збільшується. Різкий приріст попиту на дизельні автомобілі останнім часом спостерігається у Франції, де з 2008 року була введена система "бонус-малус", за котрою покупці машин з низькою емісією CO2 отримають знижки.

З початку року частка дизелів серед нових автомобілів, які реєструють у Франції, збільшилася приблизо на 6 процентних пункти - з 74% у 2007 році майже до 80%.

Зростання популярності прямого бензинового впорскування ніяк не впливає на розповсюдження дизеля, але веде до витіснення впорскування через впускний колектор.

Неєвропейські країни також прагнуть скорочення шкідливих викидів автомобілів і витрати палива, впроваджуючи відповідні законодавчі заходи. Американські покупці, наприклад, все більше цікавляться економічними та екологічно чистими двигунами.

прямой впрыск на дизеле (common rail)

 

Окрім того, США прагне скоротити свою залежність від імпорту сирої нафти, і дизельні двигуни з їх більш низькою витратою палива можуть зіграти ключову роль у розв'язанні цієї задачі. Спеціалісти очікують, що до 2015 року дизельними моторами будуть оснащені 15% усіх нових легкових і легковантажних автомобілів у США.

7. Нові стандарти емісії не обов'язково призведуть до підвищення цін на дизельні автомобілі

Скорочення викидів окису азоту у відповідності з нормами "Euro 5", що вступають у силу в Україні у 2014 році, зовсім не потребують використання дорогих технологій. У багатьох випадках - у залежності від класу автомобіля - сучасні технології дизельного впорскування у поєднанні з оптимізацією згоряння дозволять виконувати навіть норми "Euro 6", до того ж без високовитратної обробки вихлопних газів та інших додаткових витрат. Зараз інженери працюють над створенням необхідного для цього обладнання.

Читайте також:
Значення значків на приладовій панелі автомобіля, про яких ви завжди соромилися запитати
09.09.2016
Значення значків на приладовій панелі автомобіля, про яких ви завжди соромилися запитати
Этапы развития полного привода
12.06.2014
Этапы развития полного привода
Розвиток системи ABS: з літака в автомобіль
16.12.2013
Розвиток системи ABS: з літака в автомобіль
Что значит цвет дыма из выхлопной трубы?
19.07.2013
Что значит цвет дыма из выхлопной трубы?
Audi - провідний бренд в технологіях освітлення
06.02.2013
Audi - провідний бренд в технологіях освітлення
Німці придумали кермо майбутнього
25.01.2013
Німці придумали кермо майбутнього
Toyota і Audi покажуть на CES 2013 самокеровані автомобілі
05.01.2013
Toyota і Audi покажуть на CES 2013 самокеровані автомобілі
Google Maps і Places з'являться в нових автомобілях Kia
04.01.2013
Google Maps і Places з'являться в нових автомобілях Kia
Автомобілі Hyundai можна буде відкривати смартфоном
27.12.2012
Автомобілі Hyundai можна буде відкривати смартфоном
більше новин »
Коментарі відвідувачів
21.09.2012 Анатолий
Некомпетентная статья.Из вышеперечисленных семи пунктов лишь первый пункт может считаться очень важным преимуществом дизельного мотора перед бензиновым.Остальные шесть пунктов никак не повлияют на потенциальных клиентов при выборе двигателя.Лучше бы автор статьи проанализировал во сколько обойдется человеку,отдавшему предпочтение дизельному мотору,техническое обслуживание,неудобства при" зимнем пуске",проблемы с приобретением качественной соляры в Украине.

Чи потрібно прогрівати двигун узимку?

Чи потрібно прогрівати двигун узимку?

Ми любимо свої машини та висловлюємо щире бажання піклуватися про них. Для цього взимку багато хто з нас прогріває двигун перед поїздкою, вважаючи, що так для нього краще. Чи дійсно це так?

CDI [відео]

CDI [відео]

CDI – це скорочення для Common Rail Direct Injection та означає дизельний двигун із прямим впорскуванням палива на усіх циліндрах

Паливна система Common Rail

Паливна система Common Rail

Сучасний дизельний двигун став дуже економічним, тяговитим та динамічним. Це стало можливим завдяки прямому впорскуванню з електронним управлінням. Деякі знання про те, як працює ця система, допоможуть Вам уникнути неприємностей із двигуном.

Анатомія автомобіля [4]: паливний фільтр

Анатомія автомобіля [4]: паливний фільтр

Продовжуючи анатомічну тему будови автомобіля, нам потрібно знайти об'єкт порівняння для паливного фільтру, саме про нього та про симптоми його захворювань піде мова у цій статті.

Турбіна зі змінюваною геометрією

Турбіна зі змінюваною геометрією

Турбіна зі змінюваною геометрією позбавила дизельний двигун від сумнозвісної «турбоями». Ідея, закладена у конструкцію, настільки проста, що могла б спасти на думку навіть школяреві...

Что значит цвет дыма из выхлопной трубы?

Что значит цвет дыма из выхлопной трубы?

В идеальном случае мы вообще не должны обращать внимание на дым из выпускной трубы, но иногда его просто невозможно не заметить. Белый, черный или голубоватый дым еще не означает автоматически, что с двигателем что-то случилось, но иногда очень полезно знать, о чем он нам говорит.

Спортивний диференціал

Спортивний диференціал

Конструктивно спортивний диференціал являє собою стандартний  диференціал  з двома конічними шестернями і сателітами, який обертає ведена шестерня головної передачі.

Опозитний двигун [відео]

Опозитний двигун [відео]

Опозитний двигун – це форма двигуна внутрішнього згоряння, у якому циліндри розташовані один навпроти одного

Audі та органічні світлодіоди

Audі та органічні світлодіоди

Audі демонструє нову концепцію освітлення автомобіля майбутнього, у якій використовується технологія органічних світлодіодів (OLED). Ця вражаюча техніка відкриває нові сфери в автомобілебудуванні.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта