"Газель" – експлуатація та історія

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

"ГАЗель"Автомобілі "ГАЗель" зручні та виключно маневрені, ідеально пристосовані для непростих умов експлуатації. Гама різних модифікацій "ГАЗелей" численна: півторатонні вантажівки зі стандартною чи подовженою базою, фургони і 7-місні автомобілі комбі, автомобілі з ізотермічними та промтоварними фургонами, що мають об'єм вантажного простору від 13 до 18 м3, мікроавтобуси з різною кількістю пасажирських місць. Автомобілі "ГАЗель" мають задній або повний привід, що дуже важливо для експлуатації в умовах бездоріжжя та суворих російських зим.

Автомобіль "ГАЗель" – рух без простоїв. Де б Ви не були – потрібні деталі та вмілі механіки будуть поруч. Тільки "ГАЗель" робить кожну хвилину бізнесу прибутковою.

"ГАЗель": мінімум простоїв - максимум прибутку.

Експлуатація

ЗМЗ-402 – дуже витривалий двигун, особливо якщо з ним акуратно поводитися. Основною причиною завчасного виходу його з ладу є детонація. У свій час нам довелося з нею поборотися! Справа у тому, що великий діаметр циліндра – 92 мм – обумовлює нерівномірність згоряння суміші, котра до того ж погано перемішана. У результаті по краях поршня виникають осередки детонації. Особливо вона небезпечна на низьких обертах за максимального навантаження – нажаль, наші водії саме так експлуатують ці мотори. Та й наше, часто неякісне паливо створює немало проблем. Кожен з цією бідою бореться по-своєму – хтось додає до бензину присадки, хтось просто вмикає вакуумний автомат випередження запалювання. Втім, останнє робити не рекомендується – це загрожує прогорянням випускних клапанів.

"ГАЗель"Мотори ранніх «Газелей» страждають перегріванням, а радіатор встановлений нижче рівня двигуна. Тому у спекотний літній день після зупинки двигуна спостерігається закипання охолоджуючої рідини. Побороти це явище достатньо просто – встановивши над мотором додатковий радіатор (від обігрівача салону) з електричним вентилятором, котрий вмикається безпосередньо від акумулятора. Після зупинки мотора, коли підвищується температура охолоджуючої рідини, вентилятор спрацьовує автоматично і відновлює «статус-кво» за 30-40 секунд.

На «Газелі» використовується звичайний ремінний привід вентилятора охолодження. Він не завжди ефективний, особливо за руху завантаженого автомобіля на затяжному підйомі. Та й шківи генератора, помпи й коленвали не завжди співвісні, їх площини часто не співпадають. Тому строк служби ременів дуже обмежений, якщо своєчасно не вжити заходів з заміни деталей та підгонки їх ручним способом.

Аналогічним чином йдуть справи і з системою змащування. На автомобілях перших випусків масляний радіатор взагалі був відсутнім. Але ж умови постійного навантаження мотора буквально потребовували його встановлення! Звичайно, можна заливати у мотор хороше синтетичне мастило, котре стійко переносить високі навантаження і не втрачає своїх властивостей за перегрівання. Але ж «синтетика» – задоволення не з дешевих. Окрім того, дуже високий вигар мастила – 1 літр на тисячу кілометрів. Тому краще за все експлуатувати автомобіль на звичайній якісній «мінералці», не забуваючи регулярно виконувати замну. Втім, масляні радіатори встановити все ж доведеться.

«Газель»Поломки у «Газелях» починають з'являтися до кінця першого року експлуатації, після пробігу у 60-70 тис. км. Доводиться змінювати головну пару редуктора, хоча й не на кожному автомобілі – просто іноді зустічаються «сирі». Те ж саме можна сказати і про підшипники та вали коробки передач, правда, цей агрегат у будь-якому випадку «дотягує» до 150 тис. км пробігу. Приблизно 70 тис. км виходжує гума, але з її заміною приготуйтеся прибрати люфти у шворенях передньої підвіски.

Дуже незручно встановлений бачок головного циліндру зчеплення, і долити туди рідину просто з пляшки не виявляється можливим. Для цього можна використовувати спеціальний медицинський прилад із гнучким носиком. Багато водіїв розповідали, що сам головний циліндр має властивість відвалюватися прямо зі шматком переднього щита кабіни. Аналогічно йдуть справи і з лонжероном рами, де встановлений рульовий механізм. Обертати кермо рекомендується тільки за руху, щоб не виникали зайві навантаження на цей вузол. Втім, його можна посилити сталевими кутиками. Найзліший ворог автомобілів – корозія. І «Газель» не є виключенням. Дивовижно, але у ній корозія з'являється й під капотом – там постійно тепло й сиро. Тому, купивши автомобіль, необхідно одразу ж провести антикорозійну обробку. Корпорація «АіС» вирішила підрахувати, у що обходиться власникові комерційного авто його утримання. Піддослідними «залізними конячками» стали: бортова вантажівка «Газель» (як найпопулярніший за даними продажів за 2006 рік автомобіль для малого та середнього бізнесу) і п'ятирічний вживаний імпортний автомобіль (за думкою експертів, саме таке авто частіше за все розглядається підприємцями у якості альтернативи «Газелі»).

Спеціалістами корпорації був проведений підрахунок володіння автомобілем з урахуванням таких об'єктивних критерїїв, як ціна купівлі автомобіля, витрата палива, витрати на ремонт, вартість техобслуговування і подальшого перепродажу. Кінцевою метою підрахунків було виведення собівартості 1 км пробігу автомобіля. Виявилося, що у «Газелі» зі встановленим газобалонним обладнанням (ГБО) вона складає всього 38 копїйок, тоді як у «б/в-ушної» вантажівки – більш ніж 47 копійок.

Результати дослідження також продемонстрували, що після переходу з бензинового палива на газ метан власник автомобіля заощадить більш ніж 20 тисяч гривень за три роки. За думкою спеціалістів корпорації, щорічне підвищення цін російським виробником на «Газелі» також має позитивний бік, а саме - мінімальні грошові втрати за перепродаж автомобіля за декілька років на вторинному ринку. Таким чином, спеціалісти корпорації на цифрах довели, що «Газель» - найбільш економічний автомобіль свого класу.

 ГАЗ-3302Історія

Значною подією для Горьківського автозаводу і всього автомобільного ринку країни було засвоєння виробництва малотоннажних вантажівок сімейства «ГАЗель». Масове виробництво малотоннажних автомобілів сімейства ГАЗ-3302 «ГАЗель» почалося 20 липня 1994 року. Проект з виробництва півторатонного автомобіля «ГАЗель» був визнаний найбільш вдалим у відчизняному автомобілебудівництві і усій російскій економіці XX сторіччя.

Вперше у Росії за підготовки виробництва автомобіля ГАЗ-3302 була застосована скрізна комп'ютерна технологія проектування виробництва та аналітичних розрахунків штампів та прес-форм. Виключна маневреність «ГАЗелі», що має велике значення у міських умовах, оптимальна вантажопідйомність (до 1,5 тонн), можливість різноманітного планування салону аж до «люксу», оптимальне співвідношення «ціна-якість», швидка окуповуваність у процесі експлуатації та інші якості дозволили автомобілям цього сімейства щільно зайняти свою нішу на автомобільному ринку. «ГАЗель» використовується як комерційний вид транспорту у сфері малого бізнесу, в області перевезень пасажирів, у різних галузях економіки.

Конструкція        базової  моделі вантажного  автомобіля ГАЗ-3302 «ГАЗель»  дозволила реалізувати  можливість  створення  великого  різноманіття модифікацій так званих «кабінних» і «фургонних».

«Кабіннмй» ряд модифікацій «ГАЗелей» включає автомобілі з бортовою платформою, з окремими кузовами-фургонами, самоскид із шестимісною дубль-кабіною з двома рядами сидінь і високим дахом, з подовженою колісною базою. Друга гілка «фургонна» бере початок від суцільнометалевого фургону ГАЗ-2705, який випускається з грудня 1995 р. На його базі освоєні вантажопасажирський варіант «комбі» на 7 місць і 900 кг вантажу, автобуси на 8 і 13 пасажирських місць, автомобіль швидкої медичної допомоги.

Будь-яка модифікація «ГАЗелі» може бути виготовлена у повнопривідному варіанті (4x4). Завдяки вдалій конструкції, на базі «ГАЗелі» отримано велике різноманіття спецкузовів та надбудов, створені спеціальні комплектації: автомобілі для комунальних служб, обладнані підйомними механізмами, автофургони й автоцистерни, автолавки та ін. На базі фургонних модифікацій «ГАЗелі» випускаються «швидка допомога», автомобілі для МВС, лабораторії, інкасаторські машини. Зараз на «ГАЗі» виробляють більш ніж 200 модифікацій і комплектацій сімейства «ГАЗель». Усього з початку виробництва випущено більш ніж 1 000 000 автомобілів сімейства «ГАЗель» усіх модифікацій.

ГАЗ-2705

Подальшим розвитком сімейства малотоннажних вантажних автомобілів «ГАЗ» виявилося створення та освоєнння з 1998 р. виробництва автомобілів «Соболь» вантажопідйомністю до 1 т, повною масою 2,8 т. Будучи на 660 мм коротшим за автомобілі «ГАЗель», «Соболь» має габарити, аналогічні легковому автомобілю «Волга». Завдяки незалежній передній підвісці і односкатному шинуванню задніх коліс, гідропідсилювачу керма, «Соболь» за динамічними характеристиками, плавністю ходу та зручності керування наближується до легкових автомобілів. Маневреність та економічність автомобіля «Соболь» роблять його найбільш пристосованим до експлуатації у міських умовах.

Набір модифікацій сімейства автомобілів «Соболь» в принципі адекватний сімейству «ГАЗель» (фургони, автобуси, вантажівка з бортовою платформою).

Пасажирські модифікації «Соболя» з низьким дахом та одинарними задніми дверцятами на верхніх петлях «Соболь-Баргузин» практично представлені в класі «мінівен» та збільшують число споживачів, що купують автомобіль для особистого користування.

Автомобілі нового сімейства зберегли кращі якості «ГАЗелей». Разом з тим, легкі вантажівки, автобуси і автофургони «Соболь» мають нові споживацькі властивості: підвищену тягову динаміку, покращені характеристики стійкості, керованості та плавності ходу.

Легкі вантажівки та мікроавтобуси «Газель» і «Соболь» мають швидкий строк окуповуваності за рахунок економічної витрати палива, можливості переобладнання двигуна на використання газу (пропану-бутану, метану), високої ремонтопридатності, помірних витрат на обслуговування. Споживацькі якості сімейства легких комерційних автомобілів постійно вдосконалюються. Стратегією компанії «Група ГАЗ» передбачений ряд сучасних змін автомобілів сімейства «Газель» і «Соболь». У 2002 році був здійснений рестайлінг модельного ряду «ГАЗелей» і «Соболів», у результаті якого освоєні нова ергономічна панель приладів, високоефективна система вентиляції та опалення, яка значно покращила мікроклімат. Застосовані шумовіброізолюючі матеріали з алюмінізованим захисним протипожежним шаром, встановлені нові блок-фари з високими показниками світлового потоку, створені умови для встановлення ABS гальм і екологічних систем. Уся гама півторачок набула сучасного вигляду за рахунок нового оперення, бамперів, радіаторної решітки, принципово іншої світлотехніки. Панель приладів виглядає значно привабливіше і відповідає потребам сучасної ергономіки.

ГАЗ 2217 СобольСуттєвим підвищенням споживацьких властивостей є проект з оснащення автомобілів дизельними двигунами, оснащення салону опалювачем підвищеної ефективності, а також впровадження нової багатої кольорової гами на вибір клієнта. Гама двигунів включає в себе бензинові агрегати, у тому числі ЗМЗ, DaimlerChrysler, а також турбодизель ГАЗ-560 за ліцензією австрійської фірми «Steyr». З 2004 року усі автобусні модифікації сімейств «ГАЗель» і «Соболь» оснащуються антиблокувальною системою гальм фірми «Bosh».

З 2005 року, коли в Росії вступив у силу закон про відповідність транспортних засобів екологічним нормам безпеки, здійснений повний перехід на випускання автомобілів «ГАЗ», що відповідають нормам токсичності ЄВРО-2. На сьогодні випускаються автомобілі «ГАЗель» і «Соболь», що відповідають нормам «Євро-3» та «Євро-4», призначені для експорту у країни з даними стандартами екологічної безпеки.

Ведеться робота з підвищення надійності автомобільних комплектуючих у складі машини - вдосконалення елементів трансмісії (КПП, задній міст), елементів підвіски, а також кузова й салону.

Перебачено збільшення міжсервісного обслуговування автомобілів з 10 000 км до 15 000 і 20 000 км в залежності від двигуна, що застосовується.

Етапи освоєння виробництва базових моделей сімейства автомобілів «ГАЗель» і «Соболь

1994 р.
20 липня - зібраний  перший  півторатонний  бортовий  автомобіль ГАЗ-3302 сімейства «ГАЗель»

1995 р.
29 червня - зібраний перший повнопривідний автомобіль ГАЗ-33027
18 серпня - початок випуску 7-місного автомобіля ГАЗ-33023 зі здвоєною кабіною
15 грудня - початок випуску автомобілів з суцільнометалевим кузовом ГАЗ-2705

1996 р.
16 січня - зібраний перший 8-місний мікроавтобус ГАЗ-3221
15 травня - зібраний перший 13-місний мікроавтобус ГАЗ-322113
30 серпня - зібрана перша дослідна партія медицинського автомобіля ГАЗ-3221

1998 р. - початок створення на базі «ГАЗелі» нового сімейства малотоннажних автомобілів «Соболь»

2002 р. - рестайлінг автомобілів сімейств «ГАЗель» і «Соболь»

Читайте також:
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
19.10.2016
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento  в рамках виставки AGROEXPO 2016
30.09.2016
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento в рамках виставки AGROEXPO 2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ХІРОШІ МАСУОКА
26.09.2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ...
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
22.09.2016
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI PAJERO SPORT
14.09.2016
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI ...
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
12.09.2016
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
08.09.2016
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
Міський стиляга - Nissan Qashqai
24.03.2015
Міський стиляга - Nissan Qashqai
Новий Nissan Х-Trail - 4,6 літра на сотню!
10.03.2015
Новий Nissan Х-Trail - 4,6 літра на сотню!
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Як змінювався дизайн VW Golf: ретроспектива у фотографіях

Як змінювався дизайн VW Golf: ретроспектива у фотографіях

Створений у 1974 році дизайнером Джорджіо Джуджаро (Giorgio Giugiaro) VW Golf I став справжнім хітом протягом багатьох поколінь. Пропонуємо вам подивитися ретроспективу розвитку дизайну автомобіля від 1974 по 2012 роки.

Що приховано у логотипах відомих марок автомобілів

Що приховано у логотипах відомих марок автомобілів

Якщо "пропелер" на капоті BMW уже не викликає подиву, то історія логотипів окремих марок дотепер   залишається загадкою

Порівняння Nissan Qashqai та Mitsubishi ASX

Порівняння Nissan Qashqai та Mitsubishi ASX

Nissan Qashqai першим проторував дорогу і показав, що таке позашляховик у гольф-класі. Mitsubishi цей досвід сподобався і компанія запустила накатаною колією свій ASX. Ми підібрали для порівняння два 150-сильних автомобілі турбодизелі.

VW Sharan і Ford Galaxy у порівнянні

VW Sharan і Ford Galaxy у порівнянні

У Ford Galaxy з'явився серйозний конкурент. Оснащений зсувними дверцятами VW Sharan виходить на стартову лінію. Перше порівняння двох семимісних автомобілів

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

На конвеєрі Запорізького автомобілебудівного заводу замість Славути почали виробництво нового автомобіля, котрий потрапив до нас з Піднебесної.

Этапы развития полного привода

Этапы развития полного привода

Съезжать с асфальта лучше всего на полном приводе. В начале своего развития полный привод имел жесткие мосты, а сегодня многочисленные современные электронные системы умеют распределять тяговое усилие индивидуально для каждого колеса.

Який маленький автомобіль є найкращим?

Який маленький автомобіль є найкращим?

Авторитетне німецьке видання auto-motor-und-sport.de зібрало десять маленьких автомобілів для складного комплексного тесту з метою виявити найкращого. 

Легенда радянського і пострадянського автомобілебудування святкує ювілей!

Легенда радянського і пострадянського автомобілебудування святкує ювілей!

Горьковському автомобільному заводу виповнилося 80 років

Нові пікапи 2010: Форд, Мазда та Фольксваген

Нові пікапи 2010: Форд, Мазда та Фольксваген

Ford і Mazda оновили свої пікапи. Хочете, організуйте цікаву поїздку на відпустку, на будмайданчик, або до прерії: сестринські моделі BT-50 та Ranger мають спільну платформу. Європейським конкурентом цій парочці стане VW Amarok.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта