Як це - їздити на новому позашляховику Dacia?

Вся інформація про: Renault

Вся інформація про: Renault Duster (2010)

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Позашляховик з Румунії йде з низького старту за дуже низьку ціну. Чи може дешевий автомобіль Dacia бути хорошим автомобілем? Перша поїздка....

Dacia (в Україні з нещодавна продається під маркою Рено) зробила собі справжнє ім'я на ринку, продаючи автомобілі практично за демпінговими цінами, але окрім імені вона ще «зробила» і багатьох конкурентів. Головний девіз марки - в автомобілі не повинно бути нічого зайвого, він просто повинен вміти їздити. Такий собі варіант для технічних аскетів.

За останні декілька років у Європі було продано 1,2 мільйони автомобілів Dacia.

Найбільшим ринком у Європі стала Німеччина - країна, у якій своїх автомобілів випускається з достатком, у країні, де навіть дитина в два ходи поставить Вам мат у суперечці про те, чому німецькі автомобілі є найкращими в світі.

Dacia Duster 2010 / Дачия Дастер 2010

   

Може саме тому німці одними з перших протестували Dacia Duster? Невже побоюються?

Весь автомобільний світ робить ставку на розвиток нових технологій, створюючи справжню перегони озброєння, а Дачія вирішила вибрати інший шлях - максимально доступний автомобіль для усіх бажаючих. Навіть не знаю, чи радіти тому, що бажаючих придбати дешевий автомобіль так багато? Як би там не було, але Dacia Duster (Дачія Дастер) з'явився з метою зробити у сегменті позашляховиків те, що Logan і Sandero вже з успіхом зробили у класі компактних автомобілів - вбити конкурентів низькою ціною та великою кількістю місця.

Dacia Duster 2010 / Дачия Дастер 2010Duster - накачаний культурист зі слабким серцем

Кремезний і компактний дизайн Дастера повністю відповідає духу часу. Довжина 4,3 м. і ширина 1,8 м. не роблять Duster великою особиною у зграї позашляховиків, але рельєфні арки та короткі звиси підкреслюють його мускулясте тіло. Ось тільки двигун у цих мускулів - давно відома розробка Renault, яка пройшла жорна економії. Мова йде про бензиновий двигун об'ємом 1,6 літрів і дизель об'ємом 1,5, котрі відомі за іншими моделями Dacia. У Дастері бензиновий двигун розвиває потужність 105 к.с., а дизель пропонує два варіанти потужності - 86 і 107 к.с., якщо відмовитися від повного приводу. Дизельний варіант 4x4 має 110 к.с. - це найпотужніша версія найбільш економного позашляховика.

Dacia Duster 2010 / Дачия Дастер 2010Dacia Duster: салон гарантує легкий догляд

По салону Duster більш за все видно, що розробники керувалися бажанням заощадити. У багатьох місцях видно металеві поверхні кузова, пластикові накладки несуть сліди загоєних ран у вигляді рубців, стеля позбавлена усіляких новацій. Базова версія оснащується механічними склопідйомниками та нагадує епоху радянського автобуду. Не можна сказати, що це зовсім некрасиво, але доглядати за усією цією простотою не складно. Перший погляд на сидіння не обіцяє багато комфорту, але у дійсності виявилося, що вони більш зручні, ніж виглядають. Головна перевага салону - це наявність місця. Не тільки спереду, навіть у задніх пасажирів достатньо місця для ніг та плечей. Чотири дорослі людини без проблем можуть витримати навіть тривалу поїздку, під час котрої вони можуть пристойно завантажити багажник - місця вистачає і тут.

Dacia Duster 2010 / Дачия Дастер 2010Перша поїздка з бензиновим двигуном

4-циліндровий бензиновий двигун виявився абсолютно непомітним. У міському потоці він цілком нормально справляється зі своєю задачею, але на довгих відстанях він поводить себе стримано, надмірно стримано. На низьких обертах він слабкий - потрібно запастися терпінням, поки він розкрутиться. Як не дивно, є у всьому цьому одна перевага - Duster важить усього лише 1,2 - з такою вагою навіть слабенький двигун відносно швидко розганяє автомобіль.

У налаштуваннях підвіски акцент зроблений на комфорт та м'якість - як наслідок автомобіль сильно хилиться на поворотах та стримує водія від проявлення спортивного стилю водіння. Цьому сприяє також недостатня точність коробки передач та рульового управління, до котрих окрім невисокої швидкості додається ще й пристойний шум вітру та коліс, що обертаються. Для тиші у Dacia потрібно встановити хорошу магнітолу.

Dacia Duster 2010 / Дачия Дастер 2010Дизельний двигун у Дачія Дастер справляє краще враження 

Дизель включається у роботу з великим ентузіазмом, ніж бензиновий двигун. Варіант з переднім приводом та потужністю 86 к.с. дозволяє вести машину більш розслаблено - це заслуга обертального моменту, якого цілком достатньо для щоденних поїздок на автомобілі. Ми ж рекомендуємо повний привід з найпотужнішим дизелем. З одного боку, більше потужності та більше обертального моменту - це завжди добре, з іншого - модель dci110 die є єдиним варіантом Дастера, котрий оснащується системою курсової стійкості ESP. Це абсолютна новинка для Dacia. Ми вже не раз критикували автомобілі цієї марки саме за відсутність можливості встановити цю систему навіть за додаткову оплату. Між нами кажучи, ця система дуже потрібна автомобілю з підвищеним дорожнім просвітом, високим кузовом типового позашляховика і не зовсім зрозумілим рульовим управлінням. За попередніх даних виробник просить за неї додаткові 300 Євро. Це того варто, так як у комплекті покупець отримує ще й систему контролю тягового зусилля, яка запобігає пробуксовуванню коліс.

Для прихильників їзди з причепом, дизельний варіант 4х4 також є найкращим - він може тягнути за собою 1,5 тонни вантажу (на 300 кг. більше, ніж у його братів 4x2).

Dacia Duster 2010 / Дачия Дастер 2010Dacia Duster оснащується повним приводом від Nissan

Механізм повного приводу взятий від партнера за концерном компанії Nissan. Такий самий встановлюється в автомобілях Qashqai. За допомогою регулятора, що обертається, можна переключитися на передній чи автоматичний повний привід - у цьому випадку електроніка буде підключати задній міст за необхідності через керовану багатодискову муфту. У режим 4x4-Lock, котрий доступний тільки в діапазоні швидкості до 40 км/год, розподілення тяги між переднім і заднім мостами заблоковано. Особливістю повного приводу є 6-ступенева механічна КПП з дуже короткою (4,5:1) першою передачею. У цьому випадку зникає головна привабливість автомобіля - ціна в 11 900 Євро. Duster у такій комплектації пропонується за ціною близько 17 500 Євро. У порівнянні з конкурентами це все ще дешевше. Повнопривідні моделі надійдуть до продажу в Європі у червні, а на старті продажів у квітні пропонується тільки передній привід.

Висновки:

У цілому перше враження від Dacia Duster можна назвати позитивним. Радує простір у салоні та комфортна підвіска. У відношенні двигунів розчарування було запрограмованим - з такою лінійкою наявних привідних агрегатів дива не створити, але найбільш потужний дизель справляється з відносно легким автомобілем. Dacia у черговий раз зробила засіб пересування, а не розкіш та упакувала його в привабливу обгортку з рисами спортивності. Якщо практика підтвердить надійність цього автомобіля, то у сегменті позашляховиків потрібно очікувати нового лідера продажів.

Додаткові фотографії Dacia Duster Ви можете переглянути у нашому каталозі автомобілів тут

 

Читайте також:
АІС запускає національну програму тест-драйвів на автомобілі Ravon
27.04.2017
АІС запускає національну програму тест-драйвів на автомобілі Ravon
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
16.12.2016
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
19.10.2016
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento  в рамках виставки AGROEXPO 2016
30.09.2016
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento в рамках виставки AGROEXPO 2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ХІРОШІ МАСУОКА
26.09.2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ...
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
22.09.2016
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI PAJERO SPORT
14.09.2016
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI ...
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
12.09.2016
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
08.09.2016
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Міні-тест: Renault Duster проти Skoda Yeti

Міні-тест: Renault Duster проти Skoda Yeti

Чи зможе позашляховик Рено Дастер, який пропонують покупцеві за демпінговою ціною, скласти гідну альтернативу талановитому, але набагато дорожчому Шкода Йєті?

Топ-10 світового рейтингу автовиробників

Топ-10 світового рейтингу автовиробників

Найбільші виробники автомобілів у світі влаштували справжні перегони ніздря до ніздрі. Представляємо до Вашої уваги рейтинг ТОП-10 за результатами проданих у 2009 році автомобілів. Відомий інститут дослідження ринку IHS Automotive додав до нього перспективи компаній до 2015 року.

Який маленький автомобіль є найкращим?

Який маленький автомобіль є найкращим?

Авторитетне німецьке видання auto-motor-und-sport.de зібрало десять маленьких автомобілів для складного комплексного тесту з метою виявити найкращого. 

Dacіa Duster dcі 110 4x4 у тривалому тесті: 50 000 км позаду. Воно того варто?

Dacіa Duster dcі 110 4x4 у тривалому тесті: 50 000 км позаду. Воно того варто?

Реклама Renault (Dacіa) Duster дуже приваблива: модний позашляховик з надійною технікою Renault за ціною маленького автомобільчика. Але як же виглядає усе замежами телевізора? Представник авторитетного видання http://www.auto-motor-und-sport.de проїхав 50 000 і задокументував усе з німецькою педантичністю...

Renault Koleos: затишний позашляховик

Renault Koleos:  затишний позашляховик

Франція випускає небагато позашляховиків, але Renault Koleos саме той автомобіль, котрий увібрав французьку різносторонність, комфорт і шарм.

VW Jetta проти Mazda 3 та Renault Fluence: порівняння седанів

VW Jetta проти Mazda 3 та Renault Fluence: порівняння седанів

Нова VW Jetta - це спроба німців внести свіжий потік у сегмент седанів класом нижче Пасата. Порівняємо її зі 105-сильними бензиновими версіями Mazda 3 та Renault Fluence.

"Газель" – експлуатація та історія

"Газель" – експлуатація та історія

Автомобілі "ГАЗель" зручні та виключно маневрені, ідеально пристосовані для непростих умов експлуатації. Гама різних модифікацій "ГАЗелей" численна: півторатонні вантажівки зі стандартною чи подовженою базою, фургони і 7-місні автомобілі комбі, автомобілі з ізотермічними та промтоварними фургонами, що мають об'єм вантажного простору від 13 до 18 м3, мікроавтобуси з різним числом пасажирських місць. Автомобілі "ГАЗель" мають задній або повний привід, що дуже важливо для експлуатації в умовах бездоріжжя та суворих російських зим.

Renault Latitude: криза особистості

Renault Latitude: криза особистості

Дитя корейської дочки Renault компанії Samsung назвали Latitude. Немає сумнівів, що воно є більше корейським, ніж французьким.

Новий Renault Clio вже протестували: задоволення на трьох

Новий Renault Clio вже протестували: задоволення на трьох

Clio минулого покоління відрізнявся незвичайним дизайном, особливо задньою частиною, яка вийшла суперечливою і неоднозначною. Нова модель - витвір шеф-дизайнера Лоренса ван ден Акер (Laurens van den Acker).

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта