21.01.2015

ТЕХНОЛОГІЯ ‘BIKE SENSE’ ВІД JAGUAR LAND ROVER ПОПЕРЕДЖАТИМЕ ВОДІЯ, ТОРКАЮЧИСЬ ПЛЕЧА ЗАДЛЯ УНИКНЕННЯ АВАРІЙ

Вся информация про: Jaguar, Land Rover

Jaguar Land Rover презентує систему ‘Bike Sense’ (визначення велосипеду), що дозволить заздалегідь повідомити водія про появу велосипедиста на шляху та попередить звуком дзвінка велосипеда у салоні автомобіля задля уникнення аварій за участі вело- та мототранспорту.

Враховуючи, що біля 19 000 велосипедистів Великобританії щороку помирає та травмується під час дорожньо-транспортних пригод, дослідники Jaguar Land Rover намагаються віднайти найкращі кольори та звуки для попередження водія, які викличуть інстинктивну реакцію водія.

Ручки дверей видаватимуть вібрацію, щоб звернути увагу водія на велосипедиста, якщо той наближається під час відчинення дверей

Педаль газу вібруватиме, якщо є імовірність потрапити до аварії при зрушенні автомобіля з місця

‘Bike Sense’ – це концептуальна технологія розроблена у Науково-дослідницькому центрі Jaguar Land Rover у Великобританії


Jaguar Land Rover розробляє ряд нових технологій для салону автомобіля на основі кольорів, звуків та дотику з метою вчасного повідомлення водія про потенційну небезпеку та попередження дорожньо-транспортних пригод за участі велосипедів та мотоциклів.
Датчики автомобіля будуть визначати велосипед чи мотоцикл як об’єкт, що наближається. Система Bike Sense попереджатиме водія про потенційну небезпеку до того, як водій її розпізнає на дорозі.

Замість використання стандартного індикатора попередження чи звуку, що вимагає часу, аби мозок людини зміг відреагувати, Bike Sense використовуватиме світлові сигнали та звуки, що змусять водія інстинктивно реагувати на небезпеку.

Щоб допомогти водієві зрозуміти, з якого боку по відношенню до авто наближається велосипед, аудіо система почне видавати звук велосипедного дзвінка чи сигнал мотоцикла через динамік, що розташовується з боку руху велосипеду. Таким чином водій одразу розуміє напрямок руху велосипедиста.

Якщо велосипед або мотоцикл знаходиться позаду автомобіля, Bike Sense буде визначати, якою стороною – ззовні чи з внутрішньої – буде здійснюватися обгін автомобіля. У цей час верхня частина сидіння збільшуватиметься та торкатиметься лівого або правого плеча водія. Основна ідея полягає в тому, що водій інстинктивно відреагує та поверне погляд у бік потенційної небезпеки.

У момент наближення велосипедиста до автомобіля, матриця світлодіодних вогнів на дверях, панелі приладів та передніх стійках лобового скла світитиметься жовтим кольором, а коли велосипед буде максимально близько – червоним. Рух вогнів по вищевказаним панелям дозволить краще зорієнтуватися, у якому напрямку рухається велосипедист.

Доктор Вольфганг Еппл, Директор із досліджень та технологій Jaguar Land Rover, зазначив: “Люди розвивали інстинкт самозахисту від небезпеки протягом тисяч років. Деякі кольори, як наприклад, червоний і жовтий, викликають негайну реакцію, так само як усі розпізнають звук велосипедного дзвінка.

“Bike Sense виводить нас за межі вже існуючих технологій індикаторів чи іконок на лобовому склі, оптимізуючи розміщення світлових вогнів, застосовуючи звук та дотик, що викликають інтуїтивну реакцію. Такі попередження пришвидшують когнітивну реакцію за рахунок вступу інстинкту у відповідь на небезпеку. Якщо периферичним зором ви помічаєте панель приладів, що загорається червоним кольором, Ви звертаєте на неї увагу та розумієте, що інший учасник дорожнього руху наближається до вашого автомобіля.”

Якщо група велосипедистів, мотоциклів і пішоходів рухаються навколо автомобіля на жвавій міській вулиці, система розумно визначає пріоритети найближчих небезпек. Так водій не буде відволікатися на світло або звук. Bike Sense також буде в змозі визначати небезпеку, яка знаходиться поза полем зору водія. Якщо пішохід чи велосипедист перетинають дорогу і при цьому вони малопомітні для звичайного автомобіля, датчики автомобіля розпізнають об’єкт та привертатимуть увагу водія за допомогою світлових сигналів
та звуку.

Якщо водій не звертає увагу на попередження та тисне на педаль газу, завдяки Bike Sense педаль почне видавати вібрацію або не реагувати на тиск, тож водій інстинктивно знатиме, що автомобілю не слід рухатися з місця, доки він не опиниться поза зоною ризику.
Технологія Bike Sense також допомагатиме уникати відчинення дверей перед велосипедом чи мотоциклом, що наближається, коли автомобіль припарковано. Bike Sense попереджатиме про велосипедиста, мопед чи автомобіль за допомогою світлових вогнів та звуку у салоні авто. Якщо хтось із пасажирів все ж продовжує відчиняти двері, внутрішня дверна ручка почне світитися, вібрувати та
видавати глухий гул, щоб попередити про небезпеку.

“Звертаючись до інстинктів, Bike Sense має потенціал заповнити прогалини між системами
попередження та безпеки в автомобілі та самим водієм чи пасажирами”, - говорить доктор Еппл. “Це може зменшити ризик аварій для усіх учасників дорожнього руху, пришвидшуючи реакцію та забезпечуючи правильність дій для їх запобігання. ”

Читайте также:
02.09.2016
Почему надо фиксировать багаж в машине (видео)
21.01.2016
Что такое пассивная безопасность автомобиля
Honda Civic Sedan получил рейтинг безопасности TOP SAFETY PICK+
15.01.2016
Honda Civic Sedan получил рейтинг безопасности TOP SAFETY PICK+
Авария с Lamborghini (видео)
20.01.2015
Авария с Lamborghini (видео)
VOLVO CARS, POC И ERICSSON ОБЪЕДИНЯЮТ УСИЛИЯ, ЧТОБЫ ПОЛОЖИТЬ КОНЕЦ СТОЛКНОВЕНИЯМ АВТОМОБИЛЕЙ И ВЕЛОСИПЕДИСТОВ
20.12.2014
VOLVO CARS, POC И ERICSSON ОБЪЕДИНЯЮТ УСИЛИЯ, ЧТОБЫ ПОЛОЖИТЬ КОНЕЦ СТОЛКНОВЕНИЯМ АВТОМОБИЛЕЙ И ...
Кабриолеты Opel Cascada, Peugeot 308 CC, Renault Megane CC и Volkswagen Golf Cabrio прошли краш-тест от ADAC
18.06.2014
Кабриолеты Opel Cascada, Peugeot 308 CC, Renault Megane CC и Volkswagen Golf Cabrio прошли краш-...
Новый KIA Soul получил 5 звезд за безопасность
07.04.2014
Новый KIA Soul получил 5 звезд за безопасность
Новый Nissan Qashqai получил 5-звездный рейтинг EuroNCAP
18.03.2014
Новый Nissan Qashqai получил 5-звездный рейтинг EuroNCAP
Nissan Qashqai на «отлично» прошел краш-тесты «Euro NCAP»
03.03.2014
Nissan Qashqai на «отлично» прошел краш-тесты «Euro NCAP»
больше новостей »
Комментарии посетителей

EuroNCAP ужесточит краш-тесты

EuroNCAP ужесточит краш-тесты

Начиная с будущего года, EuroNCAP будет предъявлять более суровые требования к уровню защиты пешеходов у тестируемых автомобилей.

Развитие системы ABS: из самолета в автомобиль

Развитие системы ABS: из самолета в автомобиль

ABS считается матерью всех ассистент-систем. В 1978 система впервые появилась как опция в Mercedes S-класса и очень быстро после этого в BMW 7-й серии. С начала 90-х эта система получила уже широкое распространение даже в автомобилях компактного класса, а сегодня в Европе Вам вряд ли удастся найти новый автомобиль без ABS.

Toyota изобрела датчик выезда на встречку

Toyota изобрела датчик выезда на встречку

Toyota в сотрудничестве с одним из крупнейших в мире производителей автомобильной электроники Denso представляет систему, помогающую водителям предотвратить выезд на встречную полосу.

Volkswagen изобретет самопаркующиеся автомобили с пультом ДУ

Volkswagen изобретет самопаркующиеся автомобили с пультом ДУ

Немецкая компания Volkswagen открыла подразделение, а вернее научный центр, в калифорнийском городе Белмонт.

Mercedes научили рассматривать дорогу

Mercedes научили рассматривать дорогу

Magic Body Control - так компания Mercedes окрестила свою систему, которая в прямом смысле слова смотрит на дорогу перед автомобилем. Она способна распознать неровности и отреагировать на них, подстраивая подвеску.

Система поддержания расстояния до переднего автомобиля (ACC)

Система поддержания расстояния до переднего автомобиля (ACC)

Еще недавно мечты об автомобиле, который сам управляет и тормозит, считались фантастикой из детских книжек. Было также понятно, что без умной и мыслящей электроники такое реализовать невозможно. Время не стоит на месте, мы уже не дети, электроника уже не фантастика и человечество сделало еще один шаг на пути эволюции безопасного автомобиля. Новая система получила название ACC, Adaptive Cruise Control – адаптивный круиз-контроль.

ESP Plus: защита от заноса с дополнительными функциями

ESP Plus: защита от заноса с дополнительными функциями

После антиблокировочной системы (ABS) и системы регулирования тягового усилия (ASR) программа курсовой устойчивости (ESP) стала 3-й по счету важной системой, которая смогла значительно улучшить безопасность автомобиля. ESP использует индивидуальное торможение колеса, чтобы откорректировать движение автомобиля и вернуть его в заданную водителем траекторию движения. Сердцем системы является микрокомпьютер, который в режиме реального времени анализирует показания датчиков скорости вращения колес, угла поворота рулевого колеса, вращения автомобиля вокруг своей оси (угол рыскания), сравнивает их с заложенными в память значениями и мгновенно  принимает решение о необходимых действиях.

Зимние шины: вопросы и ответы

Зимние шины: вопросы и ответы

Зимой на летних шинах далеко не уедешь, а всесезонные шины – это всего лишь компромисс. Правильное решение только одно – автомобиль должен быть «обут» в зимние шины, независимо от его класса, типа и цены.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта