Глобальні проблеми: від японської кризи потерпають автобудівники по світу

По материалам сайта: www.dw-world.de

Японські підприємства забезпечують автомобільними складовими різних світових виробників. Лихо в Японії ще не спричинило великих проблем з поставками, однак у галузі бояться, що великих негараздів не оминути.

У світовій автомобільній промисловості все дуже тісно переплетене. «У виробництві автомобіля лише 30 відсотків – справа рук власне виробника, решта 70 відсотків залежить від постачальників. І в цьому глобалізованому тісному переплетінні японські постачальники відіграють важливу роль», - пояснює Штефан Братцель, експерт німецького Центру автомобільних досліджень. Так, приміром, японське підприємство Denso є другим за обсягами у світі постачальником автомобільних складових після німецької компанії Bosch.

Ще один японський виробник, Aisin, входить у десятку найважливіших постачальників автодеталей світу.

Японські підприємства забезпечують автомобільними складовими різних світових виробників.

Як Denso, так і Aisin, належать до найбільшого в світі автовиробника Toyota й забезпечують також інші автомобілебудівні концерни моторами, кузовами, коробками передач та іншими складовими.

Головний біль – чіпи

Найбільші проблеми очікуються в галузі автомобільних складових, пов’язаних з електронікою, адже у цій галузі японці вважаються провідними постачальниками в світі, каже Штефан Братцель. «Небезпека полягає в тому, що якщо там виникнуть проблеми, то нам елементарно не вистачатиме важливих для електронного начиння автомобілів чіпів», - каже експерт.

Багато з фабрик, які випускали електроніку чи напівпровідникову продукцію для автомобільної промисловості, розташовані саме в тих японських префектурах, що сильно постраждали унаслідок потужного землетрусу. У них пошкоджені будівлі, перервано постачання електроенергії, зруйнована інфраструктура. Усе це в результаті призводить просто до зупинки виробництв.

Заводи німецького автоконцерну Opel, розташовані в Айзенаху, першими в Німеччині відчули на собі наслідки катастрофи в Японії. Через недопоставки з японських підприємств їм вже доводилося призупиняти виробництво на кількох конвеєрах. Про проблеми схожого характеру інформують і з заводів Porsche, дочки автоконцерну Volkswagen. Там проблема обертається навколо постачання коробок передач, які виробник спортивних машин зазвичай отримує від японського підприємства Aisin. Volkswagen пояснив, що складових для безперебійного виробництва вистачить лише до кінця цього тижня, тому експерти концерну намагаються відшукати альтернативу японським складовим.

Японські підприємства забезпечують автомобільними складовими різних світових виробників

Пошуки нових постачальників можуть тривати довго. «Як правило, проблеми виникають з постачанням деталей, які чітко підігнані під конкретні моделі автомобілів. Тому ось просто так взяти й поміняти постачальника нереально», пояснює німецький автомобільний експерт Штефан Братцель.

Загалом німецька автомобільна промисловість поки не дуже сильно відчула на собі наслідки катастрофи в Японії. Гірше виглядає ситуація у автовиробників із США та Китаю, бо вони більше залежать від постачальників складових з Японії. Так, концерн General Motors змушений був у понеділок через недопоставки з японських підприємств зупинити виробництво на одній з фабрик у штаті Нью-Йорк.

Німці можуть отримати вигоду

Поки автовиробники сподіваються, що виробництво в Японії нормалізується. При цьому вже точно відомо, що найбільше постраждали від катастрофи виробники автомобілів з Японії. За прогнозами інституту ринкових досліджень автомобільної галузі IHS Automotive обсяги японського автомобільного виробництва зменшаться у березні на цілих 65 відсотків. За іронією долі, така ситуація може стати виграшною для німецьких автовиробників. «Може трапитися, що, приміром, Toyota чи Honda змушені будуть надовго зупинити свої конвеєри через проблеми зі струмом. Це означатиме, що буде випущено менше автомобілів у Японії. І як результат – продаватиметься більше автівок, вироблених у Європі, передусім у Німеччині», - аналізує автомобільний експерт Norddeutsche Landesbank Франк Швопе.

Читайте также:
Продажи внедорожников и SUV Great Wall бьют рекорды
23.04.2013
Продажи внедорожников и SUV Great Wall бьют рекорды
27.02.2013
Компания Nissan объявляет о сохранении доли рынка на уровне 3,9% и положительных результатах ...
«НИКО-Украина» - лидер продаж автомобилей Mitsubishi в 2012 году
04.02.2013
«НИКО-Украина» - лидер продаж автомобилей Mitsubishi в 2012 году
Пакет услуг PrecurePro: экономия на каждом километре
29.01.2013
Пакет услуг PrecurePro: экономия на каждом километре
Пять авто-предсказаний на 2013 год
26.01.2013
Пять авто-предсказаний на 2013 год
Nissan снижает цены на электромобиль Nissan LEAF
25.01.2013
Nissan снижает цены на электромобиль Nissan LEAF
Полиция Китая пересядет на электромобили BYD e6
15.01.2013
Полиция Китая пересядет на электромобили BYD e6
Компания «Еврокар» подтвердила действие сертификата ISO
28.12.2012
Компания «Еврокар» подтвердила действие сертификата ISO
Что ждет мировой авторынок в новом году
25.12.2012
Что ждет мировой авторынок в новом году
больше новостей »
Комментарии посетителей

Страхование автодилеров

Страхование автодилеров

Развитие страхового рынка в Украине и СНГ идёт примерно по одному сценарию...

Активная приемка: навстречу клиенту

Активная приемка: навстречу клиенту

Многие авторизованные автомобильные дилерские предприятия задаются вопросом: что будет, когда их любимые клиенты покинут сервис и уедут обслуживаться на свободные СТО.

Новый Citroen C4: серьезные амбиции, подкрепленные отличными знаниями

Новый Citroen C4: серьезные амбиции, подкрепленные отличными знаниями

До официального выхода на украинский рынок нового Citroen C4 осталось полтора месяца. Каким он будет? Мы узнали об этом из первоисточника: официальное представительство Citroen в Украине и его консалтинговый партнер ООО «Автоэксперт.ин.юэй» уже провели подготовку своих консультантов автосалонов.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта